40k regel vraagjes

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

Re: 40k regel vraagjes

Berichtdoor shogun » 29 sep 2018 06:17

Belachelijk dat ze 'first turn deep strike' hebben generft. Het was heel makkelijk voor legers om bubblewrap en/of infiltrators te plaatsen en de deep strike bubble kleiner te maken. Je kunt ook niet meer in je eigen deploymentzone deepstriken first turn. Tactisch voordeel ten opzichte van shooty legers is nu erg klein.
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
Avatar gebruiker
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 525
Geregistreerd op: 12 maart 2007 12:11
Woonplaats: Nijmegen

Re: 40k regel vraagjes

Berichtdoor Johan » 29 sep 2018 22:26

[quote="Caladai Doomblade"]Oh, de castellan wordt wel duurder, maar daar is de chapter approved voor. Nog 3 maanden.[/quote]

We gaan het zien. Sure hope not.
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: 40k regel vraagjes

Berichtdoor Beastherder » 20 nov 2018 12:59

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: 40k regel vraagjes

Berichtdoor Beastherder » 06 okt 2020 16:19

Daar zijn ze dan, de grote 'Errata' met de aanpassingen om alle imperial wapens gelijk te trekken met de nieuwe editie

https://www.warhammer-community.com/2020/10/05/codex-updates-wargear-profiles-and-rules/

Ook met complete 'get you by' Codex Supplements voor de nieuwe Marine Codex.
Nice ^_^



(En ja, met Primaris Death Company :grijns: :cheer: tijd om wat te gaan kitbashen ^_^ )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Vorige

Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten