40K

Kom hier om te babbelen over ruimtemannetjes en raketwerpers en andere futuristische verschijnselen. Baard met kaas is een veel voorkomend begrip in 40K.

Moderator: Skevan

40K

Berichtdoor Nick » 29 maart 2024 10:22

Hallo,
ben redelijk nieuw tot 40K ben ong 5 maanden geleden gestart.
mijn vraag is hoe gaat het hier met afspreken voor battles ook bij clubavonden?
ook heb ik een paar armies maar nog lang niet geschilderd maakt dat veel uit?
Legers die ik speel: 40K
Nick
Towns Fool
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 29 maart 2024 10:19

Re: 40K

Berichtdoor Bobske » 29 maart 2024 10:56

Hoi Nick,
Welkom! Leuk dat je aan de hobby begonnen bent.

Afspreken kan hier maar tegenwoordig hebben we een app-groep die véél actiever is.
PM me je telefoonummer en ik stuur je de uitnodigingslink.

Clubavond is donderdagvond van 19:00 tot uiterlijk 23.00. (Kelder van Moenen & Mariken Spellenspeciaalzaak in de Van Welderenstraat Nijmegen)
Tafels, matten, terrein en dice zijn aanwezig. (mijn) Regelboek 40k ligt er ok dus dat scheelt sleepwerk.

Geschilder of niet geschilderd maakt helemaal niet uit. We hebben bv nieuw groepje jonge spelers die allemaal nog grijs plastic hebben maar de grootste LOL met spelen.

Andere clubleden schilderen meer/liever dus we hebben ook altijd eens schildertafel op donderdag. Willen we je graag mee helpen (met tips en zo, je moet het zelf doen ;)
Kun je hier of in de appgroep ook vragen.

Thuis afspreken kan natuurlijk ook, wat je wilt, wanneer je tijd hebt.

Tip voor afspreken via het Forum. Maak 1 bericht aan in het daarvoor bedoelde Topic: Dating Bureau. bv Nick wil Gamen
Post daar steeds een nieuw bericht ls je wilt afspreken.
Zeg meteen duidelijk wat je wilt, anderes wordt het zo'n op en neer berichten. Dus bv : Wie wil donderdagavond a.s. 4 april , WH40K 1.500 punten spelen. Ik ben er om 19.15

In de appgroep graag zodra je een tegenstander hebt, de rest privé regelen (app-groep is strikt voor de hobby)

Hopelijk is het zo duidelijk.

En een paar armies? #nieuwsgierig?? :yes:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3936
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: 40K

Berichtdoor Nick » 29 maart 2024 11:16

Ok thanks heb je net een bericht gestuurd met mijn tel nummer.
Legers die ik speel: 40K
Nick
Towns Fool
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 29 maart 2024 10:19


Keer terug naar WH 40.000

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast