Huisregels Mordheim

mordheim, frostgrave, elke ander nieuw GW friemel spel met skirmishers...

Moderator: theWoodcutter

Re: Huisregels Mordheim

Berichtdoor Richard » 27 sep 2011 19:39

Maakt me niet zoveel uit of het toegevoegd word!
Ik vind het wel een grappige regel. denk dat het in de praktijk amper nuttig zal worden.
Die ene henchmen, met zijn lage ws en S gaat toch geen kill maken... of hij nu eerst slaat of niet :P


Kan ik misschien ook eindelijk eens een start maken met mijn arabian spear regiment ;)
Afbeelding Afbeelding

WORKOUT FOR THE NEXT BATTLE !! Always use propper safety equipment
Legers die ik speel: Necron's 2400 pts (95% painted) , Skaven 4000 pts (95%painted), Lizardmen 3000 pts (75% painted), Daemon hunter ( 75% painted ), Araby... wip
Avatar gebruiker
Richard
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 591
Geregistreerd op: 05 maart 2007 09:55
Woonplaats: nijmegen!

Re: Huisregels Mordheim

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 21 nov 2013 18:31

Ik weet niet of er überhaupt nog iemand is die hier over gaat, maar aangezien ik nog steeds af en toe Mordheim speel:
Is er ooit iemand aangewezen als 'game master' van Mordheim? Zo ja, doet die persoon het nog steeds? Er zijn namelijk wat dingen in de regels waar nooit aanpassingen voor uitgekomen zijn en toch echt aanpassingen voor nodig zijn...

PS: sorry voor de extreme threadromancy maar het is even nodig
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines
 
Berichten: 400
Geregistreerd op: 14 aug 2012 14:16
Woonplaats: Eindhoven

Re: Huisregels Mordheim

Berichtdoor Beastherder » 24 nov 2013 18:33

Ermm...

Ik denk dat ik dat dan ben :unsure:

De laatste keren dat er een volwaardige Mordheim campaign werd gespeeld was ik de organisator en maker van de House Rules zoals die hier in de eerste post staan

Ik weet zo niet welke aanpassingen je nodig vind, maar ik wil er best s op een donderdag over praten
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Huisregels Mordheim

Berichtdoor Aeran Meadowgale » 24 nov 2013 20:47

Het gaat voornamelijk over de regels voor modellen met meer dan twee armen aangezien ik er eentje met vier heb :D

Ik zal eens kijken wanneer ik er ben en een pm sturen.
- Mick
Legers die ik speel: WARHAMMER: High Elves, Empire, Dwarfs, Orcs & Goblins / LOTR: Moria Goblins / MORDHEIM: Mercenaries, Possessed, Dwarfs, Orcs & Goblins / 40K: Adepta Sororitas / FLAMES OF WAR: Italianen
Aeran Meadowgale
Allergic to spore mines
 
Berichten: 400
Geregistreerd op: 14 aug 2012 14:16
Woonplaats: Eindhoven

Vorige

Keer terug naar Skirmish en warband

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten

cron