De elf en de tovenaar zoeken de spreuken uit
Gelukt!
En we zijn onderweg de eerste proef die heet de proef. Het eerste potje blijkt meteen een taai potje te zijn. Maar pure nostalgie en leuk bovendien! Hieronder de exploratie van een kerker.
De eerste opdracht was duidelijk er een om er in te komen. Opdracht nummer twee ging een stuk soepeler. De slechte moet nog eens gaan nadenken over hoe hij het wat uitdagender kan.
De amerikaanse versie is eigenlijk een 2e versie van het spel. Waar de europese versie meer een “exploration game” is (weinig gevaar voor de helden) en de amerikaanse versie is meer een “dungeon crawler”, schrijft iemand als commentaar.
Aangezien ik de modus: een potje binnen een uur wel leuk vind, maar de spanning wel iets hoger mag zijn denk ik dat een hybride tussen amerikaanse en europese versie wel leuk zal zijn.
Waar je groepjes met monstertjes tegenkomt een baasje met twee wonden misschien? Meer monstertjes levert alleen een vollere dungeon op en door meer wondjes te geven een monsters doe je effektief hetzelfde. Je geeft ze meer hitpoints, i.p.v. meer hitpoints d.m.v. meer bodies.
De chaos warriors en Fimirs standaard twee wondjes met eind baasjes drie?
Joost, Laurens, Luis suggesties of ideeën?
Don't cry because it's over, smile because it happened.