(Hobby) Voornemens en wensen voor 2024

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

(Hobby) Voornemens en wensen voor 2024

Berichtdoor Bobske » 01 jan 2024 13:11

Gelukkig Nieuwjaar clubluitjes!

:cheer:

De beste wensen voor 2024 :priest:

Een nieuw jaar dat betekent nieuwe mini's nieuwe projecten, plannen, voornemens, wensen...

Spam hier lekker wat je wilt voor 2024 voor de Hobby

Ikzelf :dunno: ?

De strijd tegen de Pile gaat onverminderd door (zie elders)
Dus het voornemen blijft om alles af te krijgen.

Verder kijk ik wel uit naar The Old World, erg benieuwd wat dat voor de club gaat betekenen :opa:

Ikzelf ga me focussen op Kill-Team (samen met John/Klaphark) dus hoop ook dat daar nog een leuke team van komt.
Alles tot nu toe is cool B) en leuk :grijns: maar nog geen :wub:
Ik hoop op Genestealer Cult en of Tyranid Kill-Team

En Lemann Russ komt natuurlijk terug :yes: :yes: :yes:


Wat jullie?
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3937
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: (Hobby) Voornemens en wensen voor 2024

Berichtdoor theWoodcutter » 02 jan 2024 09:22

Beste (Hobby)wensen voor 2024.

Projecten: vooral Star Wars.... en er komt ook nog wat nieuw Marvel Crisis Protocol aan (o.m. Nightcrawler, Jubilee, Wheels :opa: ).
En ben ook wel benieuw naar Old World, we gaan het zien. ^_^
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 868
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum

Re: (Hobby) Voornemens en wensen voor 2024

Berichtdoor Rensdyr » 08 jan 2024 09:20

Iedereen een goed hobby jaar gewenst! :thumbup:
Voor mij op het wensenlijstje: Old World proberen met m'n Bretonnians, WO2 Market Garden project met Guy in 6mm, en qua kits ben ik benieuwd naar de nieuwe releases van Victrix (knights en Rus/oosterse vikings) en de samurai van Fireforge. Daarnaast heb ik nog genoeg projecten liggen die vast ook wel weer wat aandacht zullen krijgen.
Everything in war is very simple. But the simplest thing is difficult.
Legers die ik speel: Napoleonics, Saga, Guild Ball, Bushido, WO2
Avatar gebruiker
Rensdyr
Loaded dice
 
Berichten: 269
Geregistreerd op: 08 sep 2008 14:42
Woonplaats: Nijmegen

Re: (Hobby) Voornemens en wensen voor 2024

Berichtdoor Guy » 10 jan 2024 18:57

6 mm Market Garden wordt voor mij waarschijnlijk het grootste project dit jaar. The Old World staat ook hoog op de lijst, waarvoor oude projecten worden afgestoft. Daarnaast wil ik 'de pile' wat reduceren, daar is het afgelopen jaar al een begin mee gemaakt
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1058
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: (Hobby) Voornemens en wensen voor 2024

Berichtdoor drava » 11 jan 2024 12:49

Ik wil ook graag mijn 'pile' verminderen. Ik heb me voorgenomen om geen mini's te kopen in 2024 maar de berg die ik heb langzaam te laten verkleinen. Deels door de verkoop van wat 40k spul dat ik toch niet meer ga gebruiken maar vooral door veel schilderen. The Old World ben ik ook erg benieuwd naar maar daarvan hoop ik nog dat ik naast de boeken (want dat mag wel van mezelf -_- ) ik nog genoeg mini's heb liggen om een leger te maken.
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
Avatar gebruiker
drava
BOFH
 
Berichten: 570
Geregistreerd op: 15 maart 2006 23:37
Woonplaats: Nijmegen


Keer terug naar De kroeg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten

cron