Hobby plannen voor 2019

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Hobby plannen voor 2019

Berichtdoor Max » 01 jan 2019 15:15

mijn hobby plannen voor het komende jaar (tot aan de zomer)

januari: drukhari killteam afbouwen/converten en schilderen, en als ik og tijd heb verder schilderen aan mijn aeldari 40 lijst
feb: verder met mijn aeldari lijst (de ynnari charater gedeelte en de eldar ascept warriors)
Maart: verder met mijn aeldari lijst (de drukhari gedeelte zonder de raiders)
april: verder met mijn aeldari lijst (vooral met de tanks: 2x raiders en 1 wave serpent)
mei/juni: verder met mijn aeldari lijst (misschien wat harlequins toevoegen :grijns: )
Legers die ik speel: Warhammer 40k: Ultramarines, ynnari, aeldari. Warhammer killteam: harlequins, drukhari
Max
Halfling disguised as Tzeentch
 
Berichten: 236
Geregistreerd op: 01 jul 2018 14:31

Re: Hobby plannen voor 2019

Berichtdoor Gerie » 03 jan 2019 10:24

Ben de laatste hand aan het leggen aan mijn Engineers Guild voor Guild Ball.
In de loop van dit jaar komt ook de minor guild uit van de Engineers, dat worden de Miners, dat wordt dus het volgende guild Ball project.
Daarnaast ben ik thuis bezig aan een diorama van een kerkhof waarmee ik in oktober mee wil doen aan de internationale Scalemodel Challenge in Eindhoven.
Genoeg te doen dus :thumbup:
De donderdagavonden zijn voor mij echt ontspanning, dus al het effe kan.... ben ik er B)
Gerie
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:46

Re: Hobby plannen voor 2019

Berichtdoor Son of a Dreadnaught » 04 jan 2019 10:44

Weer een keer iets maken/schilderen en een potje doen in Nimwegen :s
I sexually identify as an Dreadnought. Ever since I was an Aspirant I dreamed of rumbling over planet dropping hot sticky plasma on heretics. From now on I want you guys to call me "Dreads”. If you can’t accept me you’re a dreadnophobe.
Legers die ik speel: Spezz Mahweens, Rope, Golden fruit
Avatar gebruiker
Son of a Dreadnaught
Mastah
 
Berichten: 601
Geregistreerd op: 08 aug 2012 16:12
Woonplaats: Zeeland (NB)

Re: Hobby plannen voor 2019

Berichtdoor theWoodcutter » 04 jan 2019 11:50

Oeh laat ik dan ook maar eens plaatsen wat de doelen/plannen zijn:

Afmaken:
-kill team (Death watch: ik kwam ook nog wat oude space marines met al passende shoulder pads tegen...)
-Tengu voor Bushido (ongeveer 60% done)
-frostgrave (zowel pirates als winter/normale versie)
-Warhammer underworlds
-Guild ball (tenminste alchemists en Blacksmiths)
Als er nog tijd overblijft... dan vast weer terug naar 40K. :hc:

Beginnen/kopen:
-Cook's Guild voor Guild Ball
-Monsterpocalypse. Dit was als pre-painted spel echt ontzettend beer and pretzels, maar nu is het om gezet naar een hobby game. Ik verwacht ergens na de zomer wel het een en het ander te kunnen laten zien (Martians zijn nog niet uit...). Ook de gebouwen zijn nu als kits te krijgen...

Spelen:
-Frostgrave
-X-wing 2nd edition...
-Warhammer Underworlds
-Kill Team
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 867
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum

Re: Hobby plannen voor 2019

Berichtdoor Rianne327 » 08 jan 2019 15:02

(Huey eerste post op het forum)

Ik ga dit jaar eerst mijn Tzeentch team voor Nightvault schilderen, daarna beginnen (of verder gaan) met een Slaanesh leger. :thumbup:
Het zou tof zijn als ik dan ook nog eens met m'n 2000 punten Sylvaneth zou kunnen beginnen, maar dat roep ik al twee jaar, dus ik weet niet of dat wat wordt haha. Thousand Sons en Eldar staan ook hoog op mijn lijstje, maar ik wil eerst een fatsoenlijk 40k leger hebben dat geverfd is. Met AoS is mijn Stormcast leger eindelijk af, dus daar hoef ik me geen zorgen meer over te maken. :wink:
#KampfSchwester
Legers die ik speel: Stormcast Eternals, Hosts of Slaanesh, Disciples of Tzeentch, Dead of Dunharrow, Rohan
Avatar gebruiker
Rianne327
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 101
Geregistreerd op: 04 jan 2019 20:54
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hobby plannen voor 2019

Berichtdoor Beastherder » 08 jan 2019 15:22

Welkom, welkom ^_^

We zien de resultaten graag verschijnen

daarna beginnen (of verder gaan) met een Slaanesh leger.

Yeey, Slaanesh :slaanesh:
Zie je toch te weinig na al die jaren alleen maar aandacht voor Khorne/Nurgle/Tzeentch
Nieuwe Demons laatst is een goed teken, ik hoop zelf op een 'mortal' Slaanesh release van GW
Of dat nou 40k cultists/marines of Fantasy warriors worden maakt me niet eens veel uit



maar ik wil eerst een fatsoenlijk 40k leger hebben dat geverfd is.

Och, full-size 40k is toch over-rated.
Een Kill Team is genoeg :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6132
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hobby plannen voor 2019

Berichtdoor Rianne327 » 08 jan 2019 15:31

Beastherder, beetje stomme vraag, maar hoe kom ik erachter wie wie is? :doing:

Ja precies, daar hoop ik ook op! Er werd wel gehint dat dit zeker niet de laatste release is van Slaanesh dit jaar, dus dat vind ik wel erg tof. Chaos lijkt over het algemeen wel wat liefde te krijgen (Black Legion straks bij Vigilus), maar ja inderdaad Slaanesh werd tot best hard genegeerd. Maar goed, de Noise Marine is ook een goed teken. Ik hoop vooral op een nieuwe Keeper of Secrets, die van GW kan echt niet meer. En cultists zijn altijd leuk, daar zou ik ook wel een leger van willen hebben!
#KampfSchwester
Legers die ik speel: Stormcast Eternals, Hosts of Slaanesh, Disciples of Tzeentch, Dead of Dunharrow, Rohan
Avatar gebruiker
Rianne327
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 101
Geregistreerd op: 04 jan 2019 20:54
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hobby plannen voor 2019

Berichtdoor theWoodcutter » 08 jan 2019 15:35

[quote="Rianne327"]Beastherder, beetje stomme vraag, maar hoe kom ik erachter wie wie is? :doing:
[/quote]
Zie http://www.hivenovio.nl/forum/viewtopic.php?f=13&t=18. Kan wel eens even scrollen/bladeren worden... en sommige foto's zijn wel even oud. -_- :fsm:
Science is made up of so many things that appear obvious after they are explained.
Pardot Kynes
Miniaturen schilderen eerste zaterdag van de maand? Zie https://djonijmegen.nl/jongeren/warhammer-scenery/
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
Avatar gebruiker
theWoodcutter
Mastah
 
Berichten: 867
Geregistreerd op: 24 apr 2008 15:54
Woonplaats: Ceuclum

Re: Hobby plannen voor 2019

Berichtdoor Beastherder » 08 jan 2019 15:38

en sommige foto's zijn wel even oud.


No kidding :disturbed:


* 20 maart 2006*
Weehee

Ben ik hier lekker de eerste B)

Afbeelding
Naam is Frank


Ergens een overzichtje zou wel een goed idee zijn, maar niet iedereen heeft zin om met zn smoel op het net te staan.
Als je hier een tijdje rondhangt krijg je er vanzelf wel een aardig idee van is mijn ervaring. -_-
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6132
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hobby plannen voor 2019

Berichtdoor Rianne327 » 08 jan 2019 16:18

Nee dat is waar, niet iedereen wil dat. Was ook niet direct m'n bedoeling, eerder een lijstje met namen ofzo. Maar ik vraag het donderdag wel, als ik de meeste dan niet al herkend heb haha.

Zo te zien zijn Nightvault en Kill team populair! :D
#KampfSchwester
Legers die ik speel: Stormcast Eternals, Hosts of Slaanesh, Disciples of Tzeentch, Dead of Dunharrow, Rohan
Avatar gebruiker
Rianne327
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 101
Geregistreerd op: 04 jan 2019 20:54
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten

cron