Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Daan » 07 maart 2018 20:59

Dag allen,

Wellicht hebben sommigen onder u me afgelopen zaterdag even gezien. Ik ben Daan, 28, en sinds afgelopen zomer begonnen met 40k en Age of Sigmar. Mijn eerste stappen in de hobby heb ik gezet onder enthousiaste aanmoediging van Frank V, die ik mijn broeder mag noemen :)
Ik beschik over een Thousand Sons/Tzeentch-leger en ben onlangs begonnen met Stormcast Eternals. Daarnaast zijn Frank en ik samen een Necron-leger gestart.
Omdat ik op donderdag en vrijdag werk, zal de clubavond lastig zijn voor mij. Ik ben echter vrij op maandag (kan er dan misschien ook van de beruchte kelder gebruik gemaakt worden?) en ook in het weekend hoop ik geregeld een partijtje te spelen.

Tot zover mijn introductie; hopelijk tot snel!
Legers die ik speel: Thousand Sons, Tzeentch, Stormcast Eternals, Necrons
Daan
Towns Fool
 
Berichten: 5
Geregistreerd op: 07 maart 2018 20:43

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Rianne327 » 24 jan 2019 10:51

Hallo allemaal!

Ik heb me nog niet voorgesteld, geloof ik. Ik ben vrij goed herkenbaar als een van de weinige vrouwen in de club. B) Als je iemand met een Limburgs accent hoort praten over vla(ai) dan ben ik dat waarschijnlijk. :wink: Ik woon in Nijmegen, ben 23 en studeer Europese Letterkunde, maar ik heb eerst Duits gedaan. Verder speel ik teveel legers, zoals Stormcast Eternals, Slaanesh, Thousand Sons, Daemons in het algemeen en Legions of Nagash. Er is nog meer, maar dat is niet geverfd haha. Daarom ben ik ook meestal aan de verftafel te vinden!
In mijn andere hobby, cosplay, ben ik ook veel met Warhammer bezig, daarom heb ik een Sister of Battle kostuum gemaakt.

Ik ben er vrij vaak, dus aarzel niet om me aan te spreken op het feit dat ik teveel projecten heb lopen. :x

Tschüss!

Rianne
#KampfSchwester
Legers die ik speel: Stormcast Eternals, Hosts of Slaanesh, Disciples of Tzeentch, Dead of Dunharrow, Rohan
Avatar gebruiker
Rianne327
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 101
Geregistreerd op: 04 jan 2019 20:54
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Caladai Doomblade » 24 jan 2019 11:22

Haha, een verlaat welkom dan maar. Niks tegen vlaai hoor, maar dan wel 2 stukken. :wink:

En voor een chronische aandoening als 'teveel projecten' hoef je je bij Hive niet te schamen. Dat is eerder de regel dan de uitzondering! :whistle:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Rianne327 » 24 jan 2019 14:30

Ja dat is waar haha. Omdat ik 'pas' 5 jaar in de hobby zit, valt de pile of shame nog mee (denk ik?). Als ik nog een keer vlaai meeneem, wil ik sowieso meer meenemen hahaha, een stuk per persoon is inderdaad erg mager. :grijns:
#KampfSchwester
Legers die ik speel: Stormcast Eternals, Hosts of Slaanesh, Disciples of Tzeentch, Dead of Dunharrow, Rohan
Avatar gebruiker
Rianne327
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 101
Geregistreerd op: 04 jan 2019 20:54
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Beastherder » 24 jan 2019 14:41

Omdat ik 'pas' 5 jaar in de hobby zit, valt de pile of shame nog mee (denk ik?).


Nieuwe Hive-wedstrijd: Wie heeft de grootse Pile of Shame? :grijns:

Ik geef mezelf alvast een goede kans :whistle: :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Rianne327 » 24 jan 2019 14:52

Hahahaha lijkt me wel een grappige wedstrijd ja. En als geld moest inzetten, zou ik het sowieso op jou inzetten. :1:
#KampfSchwester
Legers die ik speel: Stormcast Eternals, Hosts of Slaanesh, Disciples of Tzeentch, Dead of Dunharrow, Rohan
Avatar gebruiker
Rianne327
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 101
Geregistreerd op: 04 jan 2019 20:54
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Johan » 24 jan 2019 19:14

Welkom Daan en Rianne. Leuk, nieuwe mensen.

@ Daan, ik heb hier in het verleden al eens contact over gehad met de eigenaar van de winkel, Erik. Hij word niet zo happy als er anderhalve man en een paardenkop in zijn kelder een spelletje gaan spelen. Hij wil best af en toe de kelder beschikbaar stellen buiten de donderdagavond aan een wat groter gezelschap, vanaf een man (of vrouw :wink: ) of 10 hebben we het dan over. Ik ben af en toe ook op maandagmiddag vrij. Dus wellicht als er meer animo is....

Mijn pile of shame is niet zo groot, ik speel denk ik rond de 8 jaar nu, maar mij ontbreekt het vaak aan geduld. Als ik het in huis heb zit het vaak binnen 2 weken wel in elkaar. Dat ik veel 2e hands models op marktplaats en ebay koopt die al in elkaar zitten zal daar ongetwijfeld aan bijdragen. Of het geschilderd is daarentegen. :nono:

Ik stem overigens ook op Frank. Then again, het is moeilijk om te competen met iemand die een tabletop vetran is en als baan in een modelbouwwinkel werkt. ;)
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor kingjayko » 19 maart 2019 12:08

Hallo mensjes,

Even voorstellen; mijn naam is Rik, ben 23 jaar, en de meeste mensen zullen mij hier kennen als de vriend van Rianne. Dat teveel legers hebben zit er bij ook wel in, dus daarom zullen jullie me ook vaak met een mengelmoes aan projecten zien zitten of spelen. Ik ben er meestal op de donderdagavond, dus zeg eens hallo. :laugh:
"Tuurlijk ga ik dat leger ooit een keer afmaken. Ooit." Geschilderde modelletjes in 2021: 43! Toch nog iets hè.
Legers die ik speel: AoS (Nighthaunt, Nurgle) , 40k (Custodes, Death Guard + Nurgle), FoW (Desert Rats) en nog vanalles
Avatar gebruiker
kingjayko
Hot Altdorfer rat on a stick, 1 shilling
 
Berichten: 324
Geregistreerd op: 19 maart 2019 12:01

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Furios666 » 19 maart 2019 12:16

Welkom Rik!
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Avatar gebruiker
Furios666
Elf on a hot tin roof
 
Berichten: 719
Geregistreerd op: 17 maart 2006 12:53
Woonplaats: Arcen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Caladai Doomblade » 19 maart 2019 13:01

Welkom op het forum Rik! Ik heb je in een paar avonden al minstens drie verschillende dingen zien spelen, dus dat gaat goed! :tu:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten

cron