Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Nieuw hier

Berichtdoor Swarlicious » 06 nov 2014 15:39

Hallo daar,
Mijn naam is Bart, 25 jaar en nieuw hier. Ongetwijfeld wordt dit bericht niet in de goeie plek geplaatst, ik wilde me toch even voorstellen.
Ik ben een paar maanden geleden met een Necron leger en wilde deze een keertje uit testen (tevens ook de eerste keer dat ik het spel ga spelen...)
Ik hoop vanavond even langs te komen, met of zonder poppetjes.

Vriendelijke groet,
Bart
Legers die ik speel: Warhammer 40k, Necrons tot dusver
Swarlicious
Towns Fool
 
Berichten: 8
Geregistreerd op: 06 nov 2014 15:30

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor joost » 18 jan 2015 11:57

Hoi ,

Ik ben joost :)
Kom al langer bij Moenen en Marieken ...en speel geregeld spelletjes (memoir 44 - elder sign - carcassone - star wars imperial assault - etc etc ..) en omdat we de figuurtjes van Star wars eventueel wilde beschilderen leek het me handig een test setje van warhammer te nemen om te kijken ofdat me wel lag.
dit zijn ze geworden

vandaar uit ben ik verder gaan kijken en heb intussen al het 1 en ander van de blood angels ..tot nu toe vind ik het schilderen leuk en ondertussen neem ik de regels door om als ik genoeg af heb eens een spelletje te kunnen spelen.
ivm werk zal ik sowieso niet vaak langs kunnen komen maar het zal er zeker van gaan komen :grijns:
ik had ook een vraag maar dat zal ik posten waar dat hoort.

groeten Joost
Legers die ik speel: flames of war ...
Avatar gebruiker
joost
Ogre with nifty pigtails
 
Berichten: 154
Geregistreerd op: 13 jan 2015 19:50
Woonplaats: oudste stad van Nederland ...

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor KnownMaddMax » 14 aug 2015 09:02

Hallo

Ik ben Max ik ben sinds kort begonnen met het verzamelen van GW modellen. Ik ben begonnen met een klein legertje van Warriors of Rohan en The Fighting Uruk Hai. Ik ben nog een beetje aan het uitzoeken binnen de hobby graag zou ik een donderdag avond langskomen om een beetje te kijken en eventueel te spelen indien mogelijk. Als iemand mij zou willen introduceren aan het spel op een donderdag avond zou ik dat erg op prijs stellen.
Ik hoor graag van jullie

Met vriendelijke groet

Max
Legers die ik speel: Geen
Avatar gebruiker
KnownMaddMax
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 14 aug 2015 08:45

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Furios666 » 17 aug 2015 08:55

Een stukje herintroductie, de veteranen zullen me wel kennen denk ik :wink:

Ik ben Simon en na wat blessures en een algemene honkbalburnout heb ik besloten om de pupkes weer eens op te pakken (het is toch een hobby die blijft lonken). Zeker nu er weer allerlei nieuwe regels en spelsystemen zijn lijkt me wel leuk om m'n Tomb Kings weer eens uit het stof te halen (ohnee, sorry, Empire of Dust natuurlijk, dan hoef ik ze ook niet af te stoffen).

Wat word er zoal nog meer gespeeld? Vooralsnog lijkt het me erg leuk om Kings of War te spelen, die regels zien er slick uit en ik geloof dat Henny en Frank er al goede ervaringen mee hebben.

Ik weet dan nog niet wat een gangbaar puntenaantal is, maar als iemand donderdag as. zin heeft om een potje te proberen dan houd ik me aanbevolen :grijns:

Mzzls!
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Avatar gebruiker
Furios666
Elf on a hot tin roof
 
Berichten: 719
Geregistreerd op: 17 maart 2006 12:53
Woonplaats: Arcen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Oyabun » 19 nov 2015 23:25

Hallo, ik ben Luis.

Ik ben al tijdje bij de club maar het was er nog niet van gekomen om iets te posten :P.

Ik ben in een ver grijs verleden ooit begonnen met 2nd edition 40k gespeeld tot en met derde editie. Daarna heb ik op en af Necromunda, Confrontation, Warmachine en Mechwarrior gespeeld. Na een pauze van een aantal jaar begon het toch weer te kriebelen en heb ik mijn Ultramarines en Vampire Counts weer eens afgestoft en ben weer aan het schilderen geslagen.

Tot nu toe heb ik alleen nog geschilderd maar ik wil binnenkort graag weer een potje 40k proberen en Kings of War ziet er ook interessant uit.
Legers die ik speel: Vampire Counts, Deathguard
Oyabun
One of Nurgle's many boils
 
Berichten: 79
Geregistreerd op: 12 sep 2015 10:49
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Leroy » 15 apr 2016 16:39

HOI :)

MIjn naam is Leroy, ben 24 jaar woon ofc in Nijmegen :P werk bij defensie dus ben helaas veel weg, maar hoop wel vaker bij jullie te komen spelen :D Gister voor het eerst even langsgeweest en werd al goed onthaald :D Ben een Star wars fan en zit ook bij een star wars kostuum groep Mandalorian Mercs. ben druk bezig om meerdere cosplays te maken en zo ben ik dus ook in contact gekomen met Star wars X-wing. heb het een keer gespeeld bij een clan lid en was gelijk verslaafd (A) Heb me echt ingehouden met gelijk alle schepen te kopen. en ben eerst maar eens opzoek naar spelers. want tja tegenwoordig in het tijdperk van internet komt de gemiddelde mens de deur niet meer uit voor een spelletje :D Dus ik hoop bij Hive Novio wat spelers te ontmoeten. zodat ik kan gaan spelen :D ook hoop ik wat kennisen van me zo ver te krijgen om bij Hive Novio te komen zodat er gewoon meer spelers komen (A) en tja ik sta natuurlijk ook open voor andere spellen probeer me maar verslaafd te krijgen :) tot snel :D :D
vragen stel ze gerust ik hou wel van een praatje :)

groeten Leroy
Flying is more than a sport and more than a job; flying is pure passion and desire, which fill a lifetime. ----Adolf Galland----

We fly; you die. -----Tie Pilot-----
Legers die ik speel: X-wing
Avatar gebruiker
Leroy
Itsy bitsy giant spider
 
Berichten: 11
Geregistreerd op: 15 apr 2016 16:25
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Aetherblade » 01 sep 2016 13:33

Hey allemaal!

Ffskes mijn introductie natuurlijk:
Ik ben 27, en woon bij de goffert in de buurt en in mijn dagelijks leven ben ik een gamedeveloper voor Taitale Studios. Ik speel mijn hele leven al bord and computer spellen, maar binnen mijn vrienden kringen heb ik nooit iemand anders gehad die echt wat had me wargames. Ik hoop dat met jullie te gaan veranderen! Ik spaar wel al jaren Imperial Guard, dus ik heb al wel wat staan dat ik aan het schilderen ben geweest, maar er nog nooit echt wat mee kunnen doen.
Verder ben ik er ook altijd voor in om nieuwe dingen te leren, ben totaal niet beperkt tot W40K als er wat anders gedaan word.

Ik hoop er veel te kunnen zijn, het is eigenlijk alleen mijn onvoorspelbare baan die het af en toe kan beperken waarneer ik kan komen :).

Eh, als er nog vragen oid zijn, laat maar horen :)!

Cheers,
Luuk
Legers die ik speel: Imperial Guard
Aetherblade
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 01 sep 2016 13:22

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor blaaap » 19 okt 2016 12:55

Hoi allemaal,

Mijn naam is Wouter. Ik ben 28 jaar en ben momenteel bezig met een PhD in de microbiologie. Ik heb tot een jaar of 10 geleden warhammer fantasy gespeeld (6e) met een Vampire Counts en Empire leger. Ik ben nu van plan de hobby weer op te gaan pakken en ben erg geintresseerd in Kings of War. Ik ben vorige week langs geweest bij de clubavond en het spelen van warhammer begon toch weer echt te kriebelen. Ik hoop dat iemand binnenkort tijd heeft voor een introductie potje KoW.

Groeten,
Wouter
Legers die ik speel: Vampire Counts & Empire
blaaap
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 1
Geregistreerd op: 11 okt 2016 10:54

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Noorderling » 11 maart 2017 11:14

Hoi allemaal!

Noorderling hier, beter bekend als Klaas. Ik ben onlangs van Groningen naar Nijmegen verhuisd en het lijkt me leuk om via mijn hobbies mensen te leren kennen in Nijmegen. Doordeweeks werk ik als leraar op een groot ROC in Zwolle en in mijn vrije tijd speel ik al meer dan 20 jaar D&D. Miniaturen zijn pas sinds anderhalf jaar echt een interesse van me, begonnen met Warhammer Age of Sigmar. Net ook het boek van Frostgrave gekocht, erg enthousiast over dit spel. Graag zou ik binnenkort een intro-potje Frostgrave spelen met één van jullie en als er AoS-spelers zijn: bring it on! :thumbup:
Legers die ik speel: Warhammer AoS: Death + Frostgrave noob + Warhammer Quest: Silver Tower
Avatar gebruiker
Noorderling
Tau kung-fu master
 
Berichten: 35
Geregistreerd op: 11 maart 2017 10:31
Woonplaats: Nijmegen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor FrankV » 08 jul 2017 15:56

Dag mensen,

Sommigen van jullie hebben me misschien afgelopen donderdag al gezien. Ik ben Frank en ik ben na een pauze van een jaar of acht weer terug in de hobby. Vroeger vond ik het vooral erg leuk om de modellen te bouwen en schilderen, maar nu ben ik ook begonnen met spelen en ik beleef er erg veel plezier aan. De Space Orks heb ik altijd geweldig gevonden en ik heb er nog een hoop oude van en ik heb er inmiddels een hoop van bijgekocht, dus ik ben er helemaal klaar voor. :thumbup:

Tot gauw!
Frank
Legers die ik speel: 40K: Orks
FrankV
Jealous Beastlord, banning pigtails
 
Berichten: 181
Geregistreerd op: 08 jul 2017 15:28

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron