Hive Novio Introduction Topic

Kwebbel over de kleur van je onderbroek (die van mij is vandaag grijs) of de grootte van een bijzonder omvangrijke tulp in je tuin. Of over iets anders. Begin gewoon een Word Association Thread!
Voorheen ook wel bekend als hive cafe

Moderators: Bobske, Skevan

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor ThetrueTighfield » 30 okt 2022 13:34

Hey allemaal!

Mijn naam is wessel en ben 26 jaar, woon in wijchen.
Ik ben op zoek naar mensen om warhammer 40k mee te spelen en kwam toen deze groep tegen!
Ik speel zelf sinds ongeveer vorig jaar oktober 40k en ben begonnen met adepta sororitas, maar ben nu begonnen met Votann!

als iemand zin heeft om binnenkort een potje te spelen hoor ik het graag :)
ik las ook ergens dat er een appgroep was, dus als iemand zo lief is om mij een uitnodiging te sturen :P
mijn nummer is 06-18661545.

groetjes,
Wessel
Legers die ik speel: adepta sororitas + leagues of votann
ThetrueTighfield
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 30 okt 2022 13:19

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Roland » 31 okt 2022 05:56

Welkom Wessel! Je bent aan het juiste adres. Iedere donderdag en binnenkort zaterdag zijn er speel-/ en hobbytafels beschikbaar. Uiteraard ook gewoon wanneer je wilt/kunt bij mensen thuis of zelfs toernooitjes en beurzen. 40K is in de groep denk ik het meest gespeeld ^_^

Heb je nummer doorgegeven in de appgroep, kwestie van tijd dus :wink:

Mischien tot binnenkort!
Legers die ik speel: 40K Space Marines. 40K Kill Team. ASOIAF Greyjoy. Necormunda/Gang Wars Orlock & Esher. Last Days Zombie Apocalypse, Gaslands
Avatar gebruiker
Roland
Ogre with nifty pigtails
 
Berichten: 159
Geregistreerd op: 04 jun 2020 21:34
Woonplaats: Cuijk

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Rudi XXL » 31 okt 2022 09:45

Welkom Wessel!

We hebben binnenkort een toernooi met mensen van Hive Novio (Nijmegen), Hired Guns (Uden) en Hammertime (Oss). Lekker laagdrempelige instap en een leuke manier om meteen een boel mensen te leren kennen die 40K spelen hier in de buurt. We hebben een leuke mix van ervaren toernooi freaks en mensen die relatief pas kort in de hobby zijn gestapt. We spelen 1500 punten in 2.5uur, zodat iedereen lekker veel tijd heeft om zn games af te ronden. Wellicht vind je het leuk om ook mee te doen.

Meer info vind je hier: viewtopic.php?f=76&t=4294
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Avatar gebruiker
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork
 
Berichten: 354
Geregistreerd op: 15 maart 2006 21:33
Woonplaats: This is Terra ! [300 rip off]

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor ThetrueTighfield » 31 okt 2022 22:23

Ah tof! Dan zie ik de groepsapp vanzelf voorbij komen!
Helaas kan ik die datum niet! Maar voor de volgende maak ik zeker ruimte!!!!
Legers die ik speel: adepta sororitas + leagues of votann
ThetrueTighfield
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 30 okt 2022 13:19

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Dragorius » 01 nov 2022 16:26

[quote="ThetrueTighfield"]Ah tof! Dan zie ik de groepsapp vanzelf voorbij komen!
Helaas kan ik die datum niet! Maar voor de volgende maak ik zeker ruimte!!!![/quote]
Even langskomen die zaterdag mag ook altijd natuurlijk. :whistle:
In Space, There Is Only Binary... :P
Avatar gebruiker
Dragorius
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 105
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:40
Woonplaats: Fsssht ... Ik ben een Lictor!

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Bobske » 01 nov 2022 18:32

Welkom Wessel

ik heb je een link gestuurd voor de Hive Novio appgroep.
Toernooi is een andere groep, maar staat hier ook op het forum.

Zo vorig jaar begonnen met SoB B) en nu al LOV, je hebt de hobby bug te pakken :wub: :hc:

Hopelijk tot snel
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3937
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Tim P » 15 nov 2022 16:32

Ik zit al een poosje in de app groep maar nu ook hier,

Tim, 31. dit jaar verhuisd naar Nijmegen.
Ik speel vooral 6mm sci-fi dingen van alle soorten, en doe ook me best daar meer mensen in mee te slepen. Maar ik sta verder ook zeker open om alle andere spellen een keer te proberen.

Verder ben ik ook als 3d sculptuurder werkzaam, dus het is gewoon allemaal werk voor mij :grijns:
Legers die ik speel: epic armagedon (alles 6mm sci-fi eigenlijk)
Tim P
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 15 nov 2022 16:19

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Furios666 » 16 nov 2022 13:06

Ik zit al een poosje in de app groep maar nu ook hier,

Tim, 31. dit jaar verhuisd naar Nijmegen.
Ik speel vooral 6mm sci-fi dingen van alle soorten, en doe ook me best daar meer mensen in mee te slepen. Maar ik sta verder ook zeker open om alle andere spellen een keer te proberen.

Verder ben ik ook als 3d sculptuurder werkzaam, dus het is gewoon allemaal werk voor mij :grijns:


Hoi Tim! Ik ben altijd al wel geïnteresseerd geweest in 6-10mm, maar het is nog niet echt van de grond gekomen. Zoals ik in de app al zei, ik heb een mechanized guard leger, moet nog wel in elkaar, maar die zou ik graag willen proberen. Ik weet niet of je ook iets van Warmaster ofzo hebt, wat dat vond ik vroeger ook een leuk spel namelijk.

Wij hadden in ieder geval ook wel het plan om de laatste wh40k Apocalypse regels te gebruiken bij 6 mm legers, maar Epic staat ook gratis online heb ik begrepen. Alleen zijn er 2 versies van en ik weet niet welke het meest geschikt is. Zoals ik heb begrepen is er 1 redelijk ingewikkeld en de andere niet, maargoed, daar kunnen we het wel een keer over hebben.

Welkom bij de club in ieder geval!
Legers die ik speel: Kings of War: Empire of Dust, Varangur; WH40k: Space Marines, Militarum Tempestus
Avatar gebruiker
Furios666
Elf on a hot tin roof
 
Berichten: 720
Geregistreerd op: 17 maart 2006 12:53
Woonplaats: Arcen

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor Tim P » 16 nov 2022 13:40

[quote="Furios666"]
Hoi Tim! Ik ben altijd al wel geïnteresseerd geweest in 6-10mm, maar het is nog niet echt van de grond gekomen. Zoals ik in de app al zei, ik heb een mechanized guard leger, moet nog wel in elkaar, maar die zou ik graag willen proberen. Ik weet niet of je ook iets van Warmaster ofzo hebt, wat dat vond ik vroeger ook een leuk spel namelijk.

Wij hadden in ieder geval ook wel het plan om de laatste wh40k Apocalypse regels te gebruiken bij 6 mm legers, maar Epic staat ook gratis online heb ik begrepen. Alleen zijn er 2 versies van en ik weet niet welke het meest geschikt is. Zoals ik heb begrepen is er 1 redelijk ingewikkeld en de andere niet, maargoed, daar kunnen we het wel een keer over hebben.

Welkom bij de club in ieder geval![/quote]


Dank Simon!
Ik ben van epic groote fan van Epic: armageddon waar je inderdaad de regels gratis en legaal online kunt vinden (https://tp.net-armageddon.org/) Maar ben ook geheel bereid een keer de oudere versie te proberen, er zitten grote verschillen tussen. Ik ken de armageddon regels goed genoeg uit mijn hoofd om er demos van te geven voor beginners, en heb er 2 legers voor klaar (sterker nog, iemand morgen 16/11 een potje?)
Warmaster heb ik ook zeker interesse in, daar hoor ik ook erg goede dingen over. Ik heb een unit wood elves maar die zijn zo gedetaileerd dat ik ze telkens als 28mm probeer te schilderen en dat duurt nogal lang XD Maar ook daar voor zijn heel veel goede 3d bestanden te krijgen dus ik zou snel genoeg een leger op kunnen stellen vermoed ik zo.
Legers die ik speel: epic armagedon (alles 6mm sci-fi eigenlijk)
Tim P
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 3
Geregistreerd op: 15 nov 2022 16:19

Re: Hive Novio Introduction Topic

Berichtdoor LexieH » 19 apr 2023 18:06

Hi Allen!

Ik ben Lex, 35 jaar en woon bijna 6 jaar in Nijmegen.
Na 15 jaar mijn oude hobby weer her-ontdekt. Vroeger Warhammer Fantasy (en 40K) gespeeld, Chaos was wel mijn ding, dus maar gelijk de battletome besteld en een setje Chaos Warriors. Vooralsnog vermaak ik me wel met schilderen ,maar op den duur lijkt het me leuk om de nieuwe regels te leren en potjes te spelen. Maar ik zie dat hier weinig AoS spelers zijn, klopt dat?

Groet Lex
Legers die ik speel: Chaos
LexieH
Von Carstein in pettycoat
 
Berichten: 2
Geregistreerd op: 19 apr 2023 17:36

VorigeVolgende

Keer terug naar De kroeg

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten

cron