dreadball season 2015 preview

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Re: dreadball season 2015 preview

Berichtdoor Caladai Doomblade » 23 jan 2015 16:52

Wat betreft de teams verwacht ik vooral dat de Sphyr populair zijn als een allround team waarvan de spelers toch net wat beter zijn dan standaard humans, en de Rebels omdat ze door hun diversiteit ook aardig allround zijn en wat leuke special rules meenemen die hun spelers een aardige bonus geven in sommige gevallen.

Ik verwacht van de Brokkr eigenlijk dat iedereen die dwarfs wil spelen voor het Brokkr team gaat. Op het eerste gezicht zijn ze significant beter dan de standaard dwarfs. Grizzled maakt de normaal zo fragiele dwarf strikers toch echt een stuk beter.

De martians en de hobgoblins lijken mij niks aan.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Vorige

Keer terug naar Andere SciFi Wargames

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast