Frank's MVPs

To boldly go where no one went before in a galaxy far far away or maybe this one in 20 years.
Alle andere toekomstig, wetenschappelijk, fantastische stoompunk gebeurtenissen...

Moderator: Skevan

Frank's MVPs

Berichtdoor Beastherder » 20 okt 2013 16:52

Ik wou dit toch maar scheiden van de vooruitgang van mijn teams ( http://www.hivenovio.nl/forum/viewtopic.php?f=64&t=2949 ) omdat dit veel meer om individuen gaat

MVP's die ik tot nu toe gekocht heb zijn
Anne-Marie Helder (want die past goed bij mn dames team)
Wildcard (want het is een vrouwelijk model in een strak latex pakje :wink: )
en Buzzcut (want die is gewoon gruwelijk stoer)

Voor Buzzcut heb ik een cool plan
hij ziet er nu nog zo uit
Afbeelding
maar hij krijgt een baard en lang haar (zelfs met mijn middelmatige greenstuff-skills moet dat toch te doen zijn), een frans rugby shirt en een nieuwe naam :grijns:

aangezien ik de enige ben die Rugby volgt zal ik dat wat meer uitleggen :wink:

Traditioneel heeft in Frans rugby de nadruk altijd gelegen op mooi spel (passes en schijnbewegingen etc een beetje als de Judwan in Dreadball ) en werd er neer gekeken op teams die afhankelijk waren van grote beukers als Italie en Argentinië
Een aantal jaren geleden kwam er echter een nieuwe franse coach die dacht dat een groot monster van een speler ook best nuttig kan zijn, en hij vond een speler terug die eigenlijk een beetje vergeten was voor het nationale team

Chabal :worship:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Met zn indrukwekkende verschijning en prestaties werd hij al snel een publiekslieveling en 1 van de beroemdste spelers ter wereld (en de best betaalde)
Het publiek noemt hem l'Homme des Cavernes - de grotbewoner en gaat gepast gekleed naar de wedstrijden :)

Afbeelding Afbeelding Afbeelding

De beste man begint nu een beetje op leeftijd te komen voor rugby op internationaal niveau, dus we zullen m niet vaak meer zien, maar Buzzcut word mijn ode aan deze gedenkwaardige speler

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Re: Frank's MVPs

Berichtdoor Lert » 01 nov 2013 02:20

Nou! Ik kijk er nu al naar uit! Past goed bij een Ork, die look.
Thousands of feet march to the beat, it's an army on the march. Long way, from home, paying the price in young men's lives
What's the price of a mile?
Legers die ik speel: Ingeblikte duistertjes (FOW), dronken russen (Bolt action en ook FOW)
Lert
Some guy in Mousillon ... smelling funny

Berichtdoor Caladai Doomblade » 01 nov 2013 09:53

Een mooie ode aan een legendarische speler. Ik kan niet wachten! Zelfs met mijn kleine rugby kennis weet ik wie deze man is.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 17 nov 2013 18:27

Mijn angst voor greenstuff-werk even overwonnen en Chabal/Buzzcut heeft een baard gekregen

Afbeelding

Dat was het simpele gedeelte
dun laagje greenstuf en er dan een harig textuurtje in drukken

dit moet eerst goed uitharden en dan mag ik gaan proberen zn wilde lange haren er overheen te sculpten
dat zal een stuk lastiger worden, vermoed ik zo :unsure:

Legers die ik speel: Old World Skaven, Cathay, Dwergen en Beastmen, ASoIaF, verschillende KillTeams en talloze andere projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 01 dec 2013 16:56

Mezelf wat moed ingepraat en de greenstuff weer tevoorschijn gehaald

Lange haren zijn een stuk lastiger dan een baard :yes:

Niet 100 procent tevreden, maar het beste dat ik kon verwachten met mijn greenstuff-skills
Hopelijk ziet het er later onder een laag verf wel oké uit :unsure:

Afbeelding

Afbeelding

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Caladai Doomblade » 01 dec 2013 17:07

Nice hoor, ik denk dat je de juiste look hebt.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 29 dec 2013 16:46

Eerste MVP is af, en nee, het is niet Buzzcut/Chabal
(die staat wel in de primer, maar eerst moeten de modellen die ik in de League nog nodig kan hebben)

Het is mevrouw Helder B)
In de kleuren van de Basin City Dames, natuurlijk, want deze dame zal ook ingezet worden als tweede Guard voor het League team, zo gauw ik er 1 kan kopen.

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Beastherder » 21 dec 2014 14:00

Heeft meer dan een jaar geduurd, maar hij is dan eindelijk klaar:

Chabal! :worship:

Was nog even puzzelen voor het kleurenschema
Uiteraard het shirt van het Franse rugbyteam, maar dat is door de jaren heen natuurlijk verschillend geweest, en dan moet het 'vertaald' worden naar wat Buzzcut aan heeft (iets meer pantserplaat en zo)

Uiteindelijk gegaan voor deze versie van het tenue

Afbeelding

Voornamelijk blauw, met rode onderbenen, met wat witte details voor dat franse 'tricolore' gevoel
Vooral die witte swoosh op de schouders van de shirts geven het geheel een spectaculair uiterlijk en geeft een 'leuke' uitdaging om de highlights in de 2 kleuren door te laten lopen

Uiteindelijk heel tevreden met het resultaat :yes:

Afbeelding

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Allez les Blues! :thumbup:
Laatst bijgewerkt door Beastherder op 21 dec 2014 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Beastherder
BOFH

Berichtdoor Bobske » 21 dec 2014 15:28

:wub:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids, Kill-Team; Raveners & Death Watch, ToW: Chaos Warriors, Warcry: Untamed Beasts
Bobske
BOFH

Berichtdoor drava » 21 dec 2014 15:32

Wauw gaaf gemaakt Frank! :thumbup:
They drown them in that shit

Zou ik daar extra knoflooksaus bij mogen?
Legers die ik speel: WHFB: Orcs & Goblins, Chaos Warriors en Vampire Counts 40K: Space Marines.
drava
BOFH

Volgende

Keer terug naar Andere SciFi Wargames