Hele gave Anima modellen

Een skirmish game met Anima achtige miniaturen

Moderator: theWoodcutter

Hele gave Anima modellen

Berichtdoor theWoodcutter » 27 mei 2011 16:00

Ik kan het eigenlijk niet laten. Ze hebben eindelijk het laatste model uit het rulebook (70 modellen daarin) in een geschilderde versie laten zien:
Zie http://cipher-studios.com/AnimaBB/index.php?topic=5064.0
In één woord adembenemend!
Afbeelding
Dr. Kolberg: I am a man of science, I believe in numbers and charts. Goddamnit, I wanna go someplace, where people die when they are sick, and don't sit in the yard eating cowboy toast when they have been shot through the head.
Adams æbler
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Re: Hele gave Anima modellen (nu nog 1)

Berichtdoor Bobske » 27 mei 2011 17:58

Wauw
en de foto van de zijkant
WoW!

Maareh is dit een grote klomp metaal? of Resin?
Multi part plastic :grijns:

Way cool
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Bobske
BOFH

Berichtdoor Skevan » 27 mei 2011 20:25

echt cool :wub:
With Ate by his side come hot from hell, Shall in these confines with a monarch's voice
Cry 'Havoc,' and let slip the dogs of war;That this foul deed shall smell above the earth
With carrion men, groaning for burial.
Skevan
BOFH

Berichtdoor theWoodcutter » 27 mei 2011 21:14

Het is inderdaad een klomp metaal. Voor de vergelijking: die base is een 50mm base.. :whistle:
Dr. Kolberg: I am a man of science, I believe in numbers and charts. Goddamnit, I wanna go someplace, where people die when they are sick, and don't sit in the yard eating cowboy toast when they have been shot through the head.
Adams æbler
Legers die ik speel: WHFB: DoC/WoC/Skaven;Bretonnia BP; WH 40K:DA; AT; FoW: Finns, WGoA: Tethru, SAGA:Scots, Jomsvikings, Anglo-Saxons
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Beastherder » 28 mei 2011 19:25

Prachtig model idd :yes:

Weer zo'n ouderwetse klomp metaal waar je iemand mee dood kan gooien, ze bestaan nog ^_^

Foto van de zijkant is wel essentieel om te waarderen hoe groot het ding is
Afbeelding

Ik zie geen benen van de fraaie dame, groeit zij nou uit dat beest of zie ik het verkeerd? :huh:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: FOW 82ndAirborne, Guards, Russen en Duitsers, Dreadball, Bolt Action en talloze kleine projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor theWoodcutter » 28 mei 2011 21:35

@Frank: om je duidelijk te maken hoe dat nu zit zal ik even wat tekst aanhalen:
"Her common human appaerance is that of a voluptuous blue-haired woman, but when necessary she takes on her demonic form; the lower part of her body turns into a horrific beast several meters tall, and her entire mass swells with dark energies."

citaat uit het grote boek der soft pr0n (tm) ^_^ aka het regelboek van Anima Tactics
zie verder http://atoracle.wikidot.com/en-morrigan)
Adams æbler
theWoodcutter
Mastah

Berichtdoor Beastherder » 28 mei 2011 22:02

oooo-ké? :huh:

rare jongens, die japanners :wink:

is er dan ook een model van de erm.... niet-demonische vorm? :hehe:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: FOW 82ndAirborne, Guards, Russen en Duitsers, Dreadball, Bolt Action en talloze kleine projecten
Beastherder
BOFH

Berichtdoor theWoodcutter » 28 mei 2011 22:53

Rare jongens die spanjaarden zul je bedoelen. ^_^ De oorsprong van Anima Tactics ligt in Spanje. De invloeden uit Japan (Anima/Manga) liggen er natuurlijk wel duimendik bovenop...

Helaas is er geen tweede model van Morrigan in de niet-demonische vorm.

Er zijn echter voldoende andere vrouwelijke modellen in Anima Tactics. ^_^
Sommige wat minder anderen wat meer gekleed...
Afbeelding
Dit is Valis ul de vilfain. Ondanks dat zij een elf (sylvain) is, behoort ze niet tot Samael (de organisatie van supernatural beings), maar tot Wissenschaft (ahum, met zo'n naam is het toch wel duidelijk, niet dan?)
http://atoracle.wikidot.com/en-valis-ul-del-vilfain
Adams æbler
theWoodcutter
Mastah

Re: Hele gave Anima modellen

Berichtdoor theWoodcutter » 14 jul 2012 21:20

Misschien verdient het zijn eigen topic, maar hier vind je een paar van de vreemdste beschilderingen van Anima Tactics modellen... :wink:
Afbeelding
Adams æbler
theWoodcutter
Mastah

Re: Hele gave Anima modellen

Berichtdoor Bobske » 15 jul 2012 08:39

:disturbed:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Bobske
BOFH

Keer terug naar Anima Tactics