Opvallend dat Warriors of chaos afwezig waren..... Brettonians waren er ook niet
leuke statistieken:
Dark elves waren het meest populair, en bereikten gemiddeld en 10.8ste plaats
De "verschrikkelijke" deamons werden gemiddeld 14,5... onder gemiddeld!
Statistisch het sterkste leger waren wood elves. Slechts een leger aanwezig maar die werden wel vijfde.
Er waren vijf verschillende legers in de top 5, waaronder geen vampires, en geen deamons!
statistisch de slechtse legers waren dwergen, orcs&goblins en ogre kingdoms, die elk met twee legers aanwezig waren maar gemiddeld niet boven de 20e plek wisten uit te komen.
Het nieuwste leger (lizardmen), was met drie legers aanwezig en werd gemiddeld 12e. Erg gemiddeld dus. Maar dat komt ongetwijfeld omdat ik zo'n slechte generaal ben
De drie best scorende legers:
Wood Elves, Skaven, en.... Tomb kings!
Ik heb nu al zin in het volgende toernooi!