Spelers overzicht - Post hier even je gegevens.

Bespreek hier van alles met betrekking tot de 40K campaign van 2007.
Nurglings FTW!

Spelers overzicht - Post hier even je gegevens.

Berichtdoor Taurgle » 09 mei 2007 12:39

Hey mensen,

Aangezien er misschien toch een map systeem geintegreerd gaat worden in de Campaign van 40k is het denk ik wel fijn om even de tijd te nemen om je naam + leger van keuze te noteren.

Wat ik tot op heden weet:

Atze - Eldar
Bob - Tyranids
William - Tau
Laurens - Dark Angels
Rudi - Space Marines
Thomas - Imperial Guard
Martijn - Greenskins
Rob - Space Marines (chaos?)
Rick - Ravenwing
Leander - Sisters of battle
Ben (onzeker) - Sisters of battle
Tim - Necrons
Harald - Space Marines

Wie heb ik overgeslagen?
Als ik nu weet wie wat speelt, dan kan daar wat leuks mee gedaan worden op de eventuele toekomstige map :D

Oh en btw Nas: doe je niet mee met de plaguemarines?
Lijkt me juist fun!!

EDIT: lijst actueel gemaakt. Tevens geconstateerd dat Nurgle niet mee doet :ermm:
Laatst bijgewerkt door Taurgle op 15 mei 2007 06:59, in het totaal 7 keer bewerkt
Taurgle
 

Berichtdoor Atze » 09 mei 2007 14:29

Je mag Lordra ook gewoon door m'n naam vervangen hoor :P
Atze :)
en ik vind het eigenlijk wel een tof idee om een kaart te introduceren :thumbup: , maar hoe gaat dat ongeveer worden?? Als er nog iets van hulp gebruikt kan worden bied ik mezelf aan :)
Legers die ik speel: nog te bepalen...
Avatar gebruiker
Atze
Halfling disguised as Tzeentch
 
Berichten: 234
Geregistreerd op: 15 okt 2006 14:03
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Taurgle » 09 mei 2007 17:11

De spelerskaart is in bespreking met Bob op mijn verzoek.
Ik ben er mee aan het werken en ik zal eerst met Bob moeten bezien hoe de regels die nu vast staan geimplementeerd kunnen worden in een kaart systeem.

Om vast een idee te geven:
De kaart is een deel van het officiele 40k universum waarin nog geen geregistreerde werelden/planeten te boek staan.
Er zal dus gebattled worden om een aantal planeten die in sommige gevallen gecoloniseerd kunnen worden,verzwolgen kunnen worden of iets van dien aard - whatever er ook bij jouw leger past :p
De opzet zoals ik hem nu in het hoofd heb na een kort gesprekje met Bob is om de planeten te voorzien van verschillende gebieden die veroverd kunnen worden en die op hun beurt de extra speelkaarten kunnen gaan bieden - zoals bekend gemaakt door Bob in de campaignregels.
Elke wereld zal tevens zijn eigen terreintypes meebrengen.
Misschien zelfs leuk om een compleet gedomineerde wereld 1 éxtra bonuskaart te geven, maar dat moet wel gebalanceerd worden zodat de sterkere spelers niet meteen helemaal overpowered raken met té veel bonus FOC slots of abilities.

Als ik mijn 40kaart (:p) verder heb ontwikkeld wil ik deze voorleggen aan Bob, en dan zal ik een proef (of misschien zelfs definitief) model posten in een aparte thread.
Maar eerst maar es mijn model afwerken :)

Als dit gebruikt gaat worden zou het wel fijn zijn als iedereen zijn battle resultaten kan bijhouden en kan PM-en, zodat ik de kaart kan blijven updaten.
Tevens is het voor een systeem als dit noodzaak dat alle spelers bekend maken met wie ze waar vechten.

Het zou echt een cool aanvullend onderdeel kunnen worden voor een zowieso al vette campaign!

Cheers to Bob voor een interessante campaign ruleset!!

BTW: het is dus nodig om te weten welke spelers er dus allemaal meedoen en waarmee ze gaan spelen.
Taurgle
 

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 09 mei 2007 17:58

Je bent mij vergeten:

Martijn - Orks

Als er een map bijkomt dan zou dat wel cool zijn! Dat gedoe met die kaartjes zegt me niet zoveel.
Ook lijkt het me leuk om iets met missies te doen. Dat vind ik nou net 1 van de gaafste dingen van het spelleke! :D
All for one.. and each man for himself!
Legers die ik speel: Geen
Avatar gebruiker
GrunkSkullsmasher
Slaanesh' favourite studded tanga
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: 16 maart 2006 11:08
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Taurgle » 09 mei 2007 18:47

Dat is een goede suggestie.
Er zou bijvoorbeeld voor de eertse battles op een voor een van de spelers' nieuwe planeten gekozen kunnen worden voor een Recon.
Als een planeet min of meer "contested" is, kan er bijvoorbeeld een cleanse gespeeld worden etc.

Daar zie ik wel wat in.
Laten we dit soort zaken vooral bespreekbaar maken en een mooi systeem opzetten voor de Campaign.
Uiteraard mits Bob dit oke vindt - het is de campaign die hij tenslotte heeft ontwikkeld.

Maar in any case: missies geven diepgang aan het spel in mijn opinie en garanderen ook dat elk leger zich flexibel inzetbaar moet maken.
Zo voorkom je dus dat een bepaald leger zich constant in een voor hem geprefereerd scenario begeeft.
Mooie suggestie!!

Ik zal es wat opzetten en bedenken.
Taurgle
 

Berichtdoor GrunkSkullsmasher » 09 mei 2007 21:41

Ja precies dat vind ik dus ook, dat je flexibele legers maakt die voor diverse missies inzetbaar kunnen zijn.

Je kan het ook nog gekker maken door gebruik te maken van de Battles, Raids en Breakthrough scenarios, maar dat vergt wel meer ontwerptijd.
All for one.. and each man for himself!
Legers die ik speel: Geen
Avatar gebruiker
GrunkSkullsmasher
Slaanesh' favourite studded tanga
 
Berichten: 70
Geregistreerd op: 16 maart 2006 11:08
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Taurgle » 09 mei 2007 21:47

Ik denk dat we gewoon deze donderdag tussen de matches door gewoon es het e.e.a. moeten bespreken voordat de Campaign écht losbarst!
Taurgle
 

Berichtdoor Caladai Doomblade » 10 mei 2007 09:17

Zet mij maar gewoon neer als: Dark Angels. Deathwing en Ravenwing zijn nog steeds gewoon dark angels.
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Berichtdoor Taurgle » 10 mei 2007 09:28

Done :)
Taurgle
 

Berichtdoor Taurgle » 10 mei 2007 12:12

Wat ik trouwens heb begrepen van een oude post is dat er nog een aantal spelers zouden meedoen aan deze campaign.

Joris: Space Marines
Rob: Word Beares Chaos Space Marines
Leander: Sisters of Battle
Ben: Sisters of Battle (niet begrepen van een oude post, maar dacht dat dit ooit gezegd was?)
Tim: Necrons
Harald: Space Marines
Chaim: Death Korps of Krieg.

Doen jullie allen nog steeds mee?
Taurgle
 

Volgende

Keer terug naar 40K campaign 2007

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast