Spelers overzicht - Post hier even je gegevens.

Bespreek hier van alles met betrekking tot de 40K campaign van 2007.
Nurglings FTW!

Berichtdoor Taurgle » 11 mei 2007 12:06

Even een tijdelijke update voor de regels.
Wat betreft de invoer van een Missie systeem:
Na een kort overleg met Bob lijkt het het beste om dit (mede door de aanwezigheid van een aantal nieuwelingen) alleen te gebruiken als dit voor een battle afgesproken wordt tussen twee spelers.

Op zich niet vervelend, je bent dus gewoon vrij om dit ten alle tijden te overleggen met je tegenstander, maar het zal dus niet op papier te komen staan dat bepaalde acties naar planeten toe dus automatisch vastgezette missies activeren.
De opzet van deze campaign - zoals mij duidelijk is gemaakt door Bob - is om het toegankelijk te houden voor spelers van alle formaten.
Een aantal gamers - waaronder ik :p - beheersen de regels nog absoluut niet sterk genoeg en het is dus belangrijk dat dát eerst onder de knie gekregen wordt :)
Extra campaign regels van pagina's lang maken dit dus alleen maar lastiger.

Maar leef je gerust uit met missies als dat je ding is!!
Ik persoonlijk vind de wat simpelere missies altijd wel leuk, dus battle je tegen mij - stel dan gerust wat voor!
Taurgle
 

Berichtdoor shogun » 13 mei 2007 11:05

Nou dan doe ik bij deze mee. Rick Stallen: Alpha Legion.
Ben er nog niet helemaal uit hoe het er uit gaat zien. maar volgens mij zei Bob dat het niet direct nodig is om elke week aanwezig te zijn. Spelers hebben de vrijheid om elkaar uit te dagen en een spel aan te gaan binnen de campaign. het zullen alleen geen grote punten potjes worden gezien de "beperking" van de FOC.

Lijkt me leuk! :D
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
Avatar gebruiker
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 525
Geregistreerd op: 12 maart 2007 12:11
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor shogun » 14 mei 2007 11:16

Oh wacht, na lang overwegen denk ik misschien dat ik m'n nieuwe ravenwing leger ga gebruiken. Het lastige met Alpha legion is dat ik nu maar 2 troop slots heb. Mijn alpha leger lijst maakt voornamelijk gebruik van veel troops. Ben er nog niet uit, maar ik zal zo snel mogelijk laten weten wat ik ga spelen :pinch:

misschien wel tyranids of Dark Eldar.. MMHHHHH moeilijk ;)
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
Avatar gebruiker
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 525
Geregistreerd op: 12 maart 2007 12:11
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor inferno » 11 jul 2007 12:25

he hallo ik ben chris borremans allias inferno en ik wil graag mee doen met mijn space marines aan de campaign
we shall defend our Island, whatever the cost may be, we shall fight on the beaches, we shall fight on the landing grounds, we shall fight in the fields and in the streets, we shall fight in the hills; we shall never surrender.

-Winston Churchill-
Legers die ik speel: 40k: space marines, tau en de imperial guards/ warhammer: the empire/ fow: brits recce welsh guard
Avatar gebruiker
inferno
Not banned yet
 
Berichten: 190
Geregistreerd op: 18 jun 2006 20:52
Woonplaats: druten

Vorige

Keer terug naar 40K campaign 2007

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

cron