Deprecated: preg_replace() [function.preg-replace]: The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /var/www/hivenovio.nl/public_html/forum/includes/bbcode.php on line 124
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3825: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3827: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3828: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3829: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /includes/bbcode.php:124)
Hive Novio Nijmegen • Toon onderwerp - INLOGPROBLEMEN? zet ze hier !

INLOGPROBLEMEN? zet ze hier !

Een forum-bug gevonden. Plaats dat in dit forum. Dit is ook de plaats voor mededelingen over aanpassingen e.d. van ons Hive-forum.

INLOGPROBLEMEN? zet ze hier !

Berichtdoor Benman » 10 apr 2006 10:49

Yup, zet je inlogproblemen hier. Spem wordt verwijderd, dus ONTOPIC graag. ;)

Door het wederom moeten terugzetten van de database kan er bij sommigen het wachtwoord niet meer kloppen. Ook zal vaak aangegeven worden dat het emailadres niet bij betreffende naam hoort. Laat effe wat weten en het wordt geregeld. ;)
[quote="Beastherder"]Damn, Ben, ik haat je[/quote]
Legers die ik speel: FOW: Germans Late War
Avatar gebruiker
Benman
BOFH
 
Berichten: 1437
Geregistreerd op: 11 maart 2006 22:17
Woonplaats: Malta

Berichtdoor CD » 10 apr 2006 11:25

Kan nog steeds niet inloggen, ondanks jouw veranderingen.

Het probleem is echter wel veranderd:
Hij zegt niet meer dat mijn password of gebruikersnaam fout is, maar ik krijg een lege pagina met dit adres:
Code: Selecteer alles
http://www.hivenovio.nl/login.php


Ik krijg nu hetzelfde ook als ik een ander password intik (wat een foutmelding zou moeten geven), maar niet als ik een verkeerde gebruikersnaam intik (gewone foutmelding dan)

Als ik nu 'I forgot my password' click, zegt ie dat de account die ik opgeef (Caladai Doomblade) inactief is, en hij het password dus niet kan retrieven.

Genoeg info?
CD
 

Berichtdoor Caladai Doomblade » 10 apr 2006 11:26

Klopt ....... aangegeven werd dat je useraccount niet "active" was .... is veranderd. ;)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Berichtdoor Spawn » 10 apr 2006 12:05

Ok...als iedereen die hiermee problemen ondervind het even wil posten.

Dan schrijf ik een script waarmee automatisch het wachtwoord veranderd, ik stuur wel een email naar de des betreffende personen over wat hun nieuwe wachtwoord is.
Hierboven lees je het correcte antwoord.
Spawn
Mastah
 
Berichten: 30
Geregistreerd op: 12 maart 2006 19:17
Woonplaats: 127.0.0.1

Berichtdoor Sjoerd » 13 apr 2006 17:10

tja...ik kan dus nu niet meer inloggen..
met mijn Ranger of the North account...
kan iemand helpen ?
Sjoerd
 

Berichtdoor Sjoerd » 16 apr 2006 15:43

ok, ik heb 5 minuten geleden effe op "I forgot password" geklikt.
Nu moet ik effe wachten en moet alles weer normaal zijn.
sjoerd
Sjoerd
 

Berichtdoor Ranger of the North » 17 apr 2006 12:59

OK
Dat is dus gelukt alleen stond het mailtje in Ongewenste e-mails waar ik dus nooit kijk..
Ik had dus al 4 mailtjes van Spawn met mn nieuwe wachtwoord.
Sorry voor de shit.

Werkt nu weer goed. Bedankt
Ranger of the North
 

Berichtdoor henny » 26 jun 2006 10:12

Ik heb proberen in te loggen op henerius. Op één of andere manier ging dat niet.

Ik heb een nieuw password gevraagd en gekregen. Het nieuwe password heeft hetzelfde effect als het oude. 25 pogingen en nog niet ingelogd.? :dunno:

Gelukkig kun je hier ook nog onder een ander id inloggen. ^_^
henny
 

Berichtdoor Spawn » 26 jun 2006 10:15

Je kunt onder dit board ook gewoon zonder in te loggen posten hoor.

OT:
Wat krijg je te zien, krijg je een error, ga je gewoon terug naar de hoofdpagina? Ik kan je niet helpen anders.
Hierboven lees je het correcte antwoord.
Spawn
Mastah
 
Berichten: 30
Geregistreerd op: 12 maart 2006 19:17
Woonplaats: 127.0.0.1

Berichtdoor Gast » 26 jun 2006 10:17

Lastig dit geneuzel. Waarom klungelt het systeem zo met mijn account?
Gast
 

Volgende

Keer terug naar Forum- en Bug Board

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten