Dagboek van een emo

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Dagboek van een emo

Berichtdoor Beastherder » 02 maart 2020 11:45

onze tamme dwarf :hiho: bij Wentink in Arnhem

Oi! :bottom:

Pas er op hè! Jij bebaarde Ogre! :harhar:


(Het woord waar ik over val is uiteraard het 'tamme'. Ik heb genoeg zelfkennis om te realiseren dat we een zekere dwerg gelijkenis mij niet helemaal vreemd is :wink: )

Succes ermee :tu:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Dagboek van een emo

Berichtdoor Rudi XXL » 02 maart 2020 12:32

[quote="Beastherder"]
Pas er op hè! Jij bebaarde Ogre! :harhar:


:666: :whistle:

[quote="Beastherder"]
(Het woord waar ik over val is uiteraard het 'tamme'. Ik heb genoeg zelfkennis om te realiseren dat we een zekere dwerg gelijkenis mij niet helemaal vreemd is :wink: )
:


Aangepast (sort of), maar de strike through werkt niet (of is een andere code dan [S] :huh: )
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Avatar gebruiker
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork
 
Berichten: 354
Geregistreerd op: 15 maart 2006 21:33
Woonplaats: This is Terra ! [300 rip off]

Re: Dagboek van een emo

Berichtdoor Rudi XXL » 16 maart 2020 07:54

Dit weekend ben ik lichtelijk getroffen door wat griep-achtige verschijnselen, we gaan er maar van uit dat het geen corona is :tu:

Maar om van de nood een deugd te maken, gaf me dat wel de tijd om even wat tijd in m'n emo bois te steken.

Allereerst hebben al m'n intercessors nu hun transfers gehad en ik moet zeggen, het ziet er wel meteen erg gaaf uit

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Mijn geconverte slamcaptain (iemand wellicht al eens gezien op het HN toernooi vorig jaar) brak elke keer van zn basing af, dus daar een nieuwe oplossing voor gezocht. Die kwam in de vorm van een mooi stevig stukje ruine uit de eliminators kit. Hij moet nog even geschilderd en gebased worden, maar t ziet er weer cool uit.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Next up de meest gevederde bad boi (op Corax na natuurlijk) van het universum, Shrike himself. Zijn standaard emo gezicht vind ik echt spuuglelijk, dus ik had op internet al gezien dat het gemakkelijk was om zijn helm (gesculpt aan zijn riem op het model) te verwijderen en op zn kop te plakken. Ik ben blij met het resultaat, binnenkort krijgt hij een klein zetje naar de voorkant van de painting-line.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Ook nog 2 Phobos luitentants in elkaar geplakt. Eentje straightforward zoals ie uit het doosje kwam. De andere (die springt) heb ik een ander wapen gegeven (eveneens uit de eliminator kit) die in-game dienst gaat doen als de RG relic Ex Tenebris (36" assault 3 S4 AP-2 D2 en je mag characters snipen waar je dan +1 to hit op krijgt en ignore cover :thumbup: )

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Never use the term: I just need a 2 or more to...
Avatar gebruiker
Rudi XXL
Difficult terrain made from cork
 
Berichten: 354
Geregistreerd op: 15 maart 2006 21:33
Woonplaats: This is Terra ! [300 rip off]

Re: Dagboek van een emo

Berichtdoor Caladai Doomblade » 16 maart 2020 08:48

Heel vet Rudi! Mooi gemaakt, en idd is die Shrike een grote verbetering. Ík vind vooral je springende lieutenant erg cool. Scary! :thumbup:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Dagboek van een emo

Berichtdoor Beastherder » 16 maart 2020 10:44

Ik heb nooit zo'n probleem gehad met Corax z'n hoofd, maar met die helm ziet ie er ook uitstekend uit :tu:

(Nog wel even die mouldline op z'n benen verwijderen. Die op z'n knieën vallen wel heel erg op)

Die hele Primaris infiltrator/sniper lijn past wel heel erg goed bij de Raven Guard vibe.
Heel cool. B)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten

cron