Beating :The Pile of Shame

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Bobske » 16 maart 2019 19:34

Nou, tijd om die Pile of Shame eens aan te pakken

Het is echt een verslaving en plastic crack.
Dat wil ik onder controle krijgen. Ook omdat ik eens iets moois wil maken en houden en niet van het ene naar het andere meer springen.
Noem het mijn midlife crisis /moterfiets ;) (ja Henny, drama :harhar: )

Dus stap 1 Inventarisatie
Stap 2 opruimen
stap 3 kleine doelen stellen
stap 4 doelen behalen en dingen afronden

Deze Blog om mezelf te helpen.

Ik ben al begonnen.
Warhammer Underworlds:
1.Farstrider Warband verkocht -3 modellen
2. Mollog's Mob gekocht en meteen af geschilderd +4 en -4=0


Warhammer 40,000
GSC leger verkocht aan Shogun -60 a -80 modellen?

alleen modellen gehouden van de Tooth & Claw doos om met Skevan te spelen, en voor Necromund en Kill team.

Tyranids aan het inventariseren voor de verkoop
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3915
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Caladai Doomblade » 16 maart 2019 22:03

Goed bezig bob, respect :tu:
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Bobske » 17 maart 2019 07:13

Inventarisatie:

Warhammer Underworlds:
Aantal miniaturen: 3 Steelhearts Champions +5 Garrek's Reavers + 4 Mollog's Mob
= 12 geschilderd 4
Ik twijfel nog of ik de eerste 2 wil verkopen, of toch houden zodat ik de basisdoos compleet houd. Ik denk houden, misschien is dit dan het eerste spelsysteem/project wat ik af wil krijgen. Ze staan al voor een groot deel in de verf. Donderdag maar eens mee naar huis nemen.

Warhammer 40,000
Tyranids:
Volledig geschilderd leger rood/paars : 184 modellen in grote en kleine koffer=> gaan in de verkoop.
Overige Nids deels geschilder in allerlei kleuren: circa 100 modellen => gaan in de verkoop

meer volgt
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3915
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Bobske » 24 maart 2019 16:48

Waar heb je vijanden voor nodig met zulke vrienden.
Shadowspear Primaris helft en Dark Imperium Primaris helft van een vriend gekregen.
Met de Wake the Dead Primaris die ik net had gekocht voor mijn afkicken en de 2x tooth &claw die ik samen met Skevan had gekocht + beide een kill team reivers, een doosje reivers en een primaris librarian commander.

Dat is best een hoop Primaris.
Maar doorgewerkt Shadow Spear zit in elkaar, Dark Imperium mee bezig.
Wake the Dead zat al in elkaar.
2x Tooth & Claw is al geschilderd, af.

Alle putity seal wegsnijden (het zijn space wolves) is nog best wat werk



Afbeelding



Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3915
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Bobske » 15 apr 2019 09:04

Wel I did it
357 Tyranid modellen zijn naar Theo/TROLL die ze voor me gaat verkopen (en/of nu zelf in de verleiding komt om ze te kopen :grijns: )

Dus zoek je nog Nids, neem contact op met Theo. :yes:

Ik bleek samen met Stefan nog de oude basisdoos AoS te hebben, die is ook verkocht.


Nog de 2 Warhammer Underworlds: Shadespire warbands verkopen (zie rommelzolder) en dan is alle extra's weg.

Nog wat laatste GSC aan Rick/Shogun gegeven.

Volgende stage. Alles in elkaar zetten. (te koud om te spray painten).
Space Wolves gewone marines: alles in elkaar
Primaris : nog 5 reivers
GSC: nog 8 genestealers af maken.

:thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3915
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Caladai Doomblade » 15 apr 2019 09:59

Dus dat is vanavond klaar? Morgen de volgende update! :worship: Het wordt weer warmer, dus deze week kun je weer sprayen! :thumbup: #bobislekkerbezig

Zou dit ook eens moeten doen, klinkt heerlijk om alle zooi die je overal nog hebt liggen een keer weg te doen. Back to basic! Keep it up!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Bobske » 08 mei 2019 09:33

klinkt heerlijk om alle zooi die je overal nog hebt liggen een keer weg te doen


Is heerlijk, werkt erg bevrijdend, zowel ruimte in je huis als in je hoofd.

Hoe staat het er mee
+1 miniatuur Vorige week een volledig geschilderde Kellermorph (=die GSC gunslinger, Cult Eastwood;) gekregen van Bram. Supervet model, jammer dat ik mijn geld bij Necromunda al heb uitgegeven, nieuwe leider.
+

- 193 modellen. Theo heeftmijn rood-paarse Nid leger verkocht :thumbup:


Vanochtend toch die laatste genestealers in elkaar gezet. :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3915
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Johan » 08 mei 2019 11:55

Lijkt me irritant om zo veel projecten te hebben die niet af zijn. Erg druk in je hoofd. Bij mij zit alles wel in elkaar, alleen dat verven... :nono:

Goed bezig Bob, trots op je. :thumbup:
If you are going through hell, keep going.

"w. churchill"
Legers die ik speel: FOW: Duitsers (Grenadiers en Panzer), Amerikanen (3rd Armoured), Britten. Team Yankee: WarPact forces, Soviets, Britten, Amerikanen en Israeliers, SAGA Normandiërs, Anglo Danes, Anglo Saxons en Ieren
Avatar gebruiker
Johan
Nurgle in a petticoat
 
Berichten: 589
Geregistreerd op: 04 jan 2012 14:09
Woonplaats: Nijmegen

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Bobske » 16 mei 2019 05:39

Tja, druk bezig voor Golden Dreadnought en weer in mijn eigen valkuil gestapt:
te snel willen schilderen om die Pile te verminderen en daardoor vergeten dat ik dit doe om te genieten, ontspannen en iets moois te maken.

Best moeilijk zo'n Plastic Crack verslaving.
Teveel Primaris weer gekocht de laatste tijd met als smoes volledig Primaris leger voor Golden Dradnought/Rogue Trader/Grand Tournament toenooien.

(dus na GD weer alles weg doen :disturbed: of proberen met de nieuwe Contrast verf van GW toch snel en mooi te verven ? :dunno: )

AoS is me ook al lang aan het lokken. (maar ik wacht gewoon op een nieuw leger, liefst iets met beesten, die nieuwe warband van Warhammer Underworlds met die leeuw?)

Warcry komt er ook aan, Beastherder heeft gelukkig al mijn warband ingepikt.
Necromunda gaat volgende weke ook weer verder :wub:

OVERDOSIS!
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3915
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Caladai Doomblade » 16 mei 2019 06:11

Iets meer verdelen misschien Bobske? Even een stapeltje in een doos aan de kant zetten. Eerste afschilderen waar je nu zin in hebt om te schilderen, dan de doos openen en iets nieuws uitzoeken.

Haalbare doelen stellen helpt mij altijd wel om gemotiveerd te blijven

(niet dat ik daar goed in ben, vandaar mijn vaak slechte motivatie)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Volgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten