Beating :The Pile of Shame

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Beastherder » 16 mei 2019 08:46

Iets meer verdelen misschien Bobske? Even een stapeltje in een doos aan de kant zetten. Eerste afschilderen waar je nu zin in hebt om te schilderen, dan de doos openen en iets nieuws uitzoeken.

Haalbare doelen stellen helpt mij altijd wel om gemotiveerd te blijven


What he said :wink:

Het hoeft niet allemaal in 1 keer.


Als ik jou was zou ik zeker even wachten op die nieuwe Contrast verf. Die lijkt haast speciaal voor jou gemaakt.
Als dat goed werkt op power armour heb jij zo je gedroomde Primaris leger ^_^


Warcry komt er ook aan, Beastherder heeft gelukkig al mijn warband ingepikt

Ik denk dat er geen regels zijn die bepalen dat maar 1 persoon per stad dezelfde warband mag hebben :P
En we hebben 3 warbands nog niet gezien, wie weet fladder ik zo weer naar een ander....
#hobbybutterfly :panic:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Bobske » 16 mei 2019 09:47

#hobbybutterfly


die houden we er in.

Thanks Laurens en Frank,

Ach elke dag verander ik weer van gedachten... eigen chapter, Teal...toch de space wolves uitbreiden... weg er mee we gaan AoS doen... of een eigen chapter geel (met Contrast, it is within sane limits???)...

#hobbybutterfly :panic:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor brammo1991 » 16 mei 2019 11:59

Haal adem, kies iets uit dat je leuk vind en doe dat.

En uhm, misschien niet alles tegelijkertijd kopen? :whistle:
Legers die ik speel: Necron, Grey knights, Ad-Mech, Imperial Knights, Assassins
Avatar gebruiker
brammo1991
Kirby
 
Berichten: 945
Geregistreerd op: 11 aug 2012 23:22

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Beastherder » 16 mei 2019 12:38

Ach elke dag verander ik weer van gedachten... eigen chapter, Teal...toch de space wolves uitbreiden... of een eigen chapter geel

De keuze-stress van Marine kleuren snap ik helemaal. :yes:
Er zijn practisch oneindig veel opties en dat maakt het niet makkelijker


weg er mee we gaan AoS doen...

Die snap ik dan helemaal niet :dunno:
Waarom moet al je 40k weg als je AoS wilt gaan doen?
Leg ze even weg en een paar maanden later pak je ze weer op als je er weer zin in hebt.
Volgend jaar is er weer een GD en krijg je er gegarandeerd spijt van als je geen 40k leger meer hebt.

Ik snap dat je geen zin hebt in een Pile van mijn formaat ( :whistle: ) maar ik ben erg blij dat ik mn 20-jaar oude leger weer op kan pikken voor deze GD. ^_^



En als we volgend jaar weer s LOTR gaan spelen of een Mordheim campaign beginnen ben ik er ook klaar voor. :wink:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Bobske » 24 mei 2019 17:02

Waarom moet al je 40k weg als je AoS wilt gaan doen?


Even voor de duidelijkheid, al mijn 40k gaat niet weg.
Ik heb (samen met Skevan) nu nog zoiets van:
1.500 punten Space Wolf Terminators
1.500 punten power Armoured Space Wolves
1.500 punten Primaris Space Wolves

Lijkt me voldoende om 40k mee te spelen, of Kill team

Alle Primaris weer "verkocht"(geruild tegen MtG) aan Daan V.

Dus de Pile.
40k
Ietwat van die Space Wolves (meeste heeft al kleur, groot deel is af), nog 3 of 4 drop pods zijn nog grijs maar die sprayt Stefan wel een keer :wink: :hc:

Wat GSC, nu voor Necromunda, na de campaign misschien ook wel naar Rick S./Shogun

Warhammer Underworlds
De 2 basisdoos Warbands, houd ik toch. Dit wordt het eerste projectje om af te krijgen

AoS
niks noppes, nada

getting closer...
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor henerius » 25 mei 2019 21:51

die houden we er in.

Thanks Laurens en Frank,

Ach elke dag verander ik weer van gedachten... eigen chapter, Teal...toch de space wolves uitbreiden... weg er mee we gaan AoS doen... of een eigen chapter geel (met Contrast, it is within sane limits???)...

#hobbybutterfly :panic:


hobby dramaqueen.

De kast leeghouden houd je niet aan het gamen vriend, het houd je aan het geldverspillen, maar als je dat niet erg vind dan kan het gerust drama blijven.
.
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor henerius » 25 mei 2019 21:55


Even voor de duidelijkheid, al mijn 40k gaat niet weg.
Ik heb (samen met Skevan) nu nog zoiets van:
1.500 punten Space Wolf Terminators
1.500 punten power Armoured Space Wolves
1.500 punten Primaris Space Wolves

Lijkt me voldoende om 40k mee te spelen, of Kill team

Alle Primaris weer "verkocht"(geruild tegen MtG) aan Daan V.

Dus de Pile.
40k
Ietwat van die Space Wolves (meeste heeft al kleur, groot deel is af), nog 3 of 4 drop pods zijn nog grijs maar die sprayt Stefan wel een keer :wink: :hc:

Wat GSC, nu voor Necromunda, na de campaign misschien ook wel naar Rick S./Shogun

Warhammer Underworlds
De 2 basisdoos Warbands, houd ik toch. Dit wordt het eerste projectje om af te krijgen

AoS
niks noppes, nada

getting closer...


:dunno: Niet geschilderde poppetjes, die versla je niet die koester je. Mocht je een keer geen geld hebben dan heb je ze tenminste en kun je je verwarmen aan de hobby die je zo dierbaar is. Als alles af is en er zijn geen poppetjes meer te schilderen .... dan sterft het kind in je, dan word je volwassen en zien we Bobske in Bob veranderen.... :snif:
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Caladai Doomblade » 26 mei 2019 14:17

Hahaha, mooie Henny, toen onze bob een bobske was....

@Bob: ik ben het met Frank eens over 'oude' legers hoor. Ik heb al jaren niets met mijn high elves gedaan, maar ik kan er nog steeds genieten als ik dat geschilderd leger zie staan hoor.

Het gaat er uiteindelijk om welk proces je leuk vind. Wat vind je leuk om te schilderen, wat vind je leuk om te spelen. Waar wordt je blij van als je het uit de kast haalt? Alles af hebben is nooit het doel van de hobby denk ik, maar deelprojecten afronden is altijd wel heel fijn. Ik ben blij dat ik mijn 3 shadespire warbands af heb, die doos heb ik staan en daar hoef ik niet meer naar te kijken. Maar mijn Dark Angels zijn misschien half af, daar baal ik wel eens van, maar ik vind het ook leuk dat ik daar af en toe weer iets van kan schilderen. Vaak komt dat omdat ik dan een battle speel en iets inzet waar ik geen geschilderde modellen van heb, dan ga ik bijvoorbeeld een paar scouts schilderen. Leuk om weer iets op te pakken, maar ik heb ook geacccepteerd dat ik waarschijnlijk nooit ALLES af ga krijgen.

Ik ga waarschijnlijk ook wel een keer primaris infiltrators kopen. Daar ga ik niet mee wachten tot ik alles afgeschilderd heb, maar ik ga wel proberen die direct te schilderen, want het lijken me vette modellen om te schilderen en dan zet ik ze ook sneller in...

Hobby rant over...

Goed bezig Bob, maar leg je ook er bij neer dat niet alles wat je hebt altijd af moet zijn. Het is ook leuk om nog iets voor de toekomst te hebben om te schilderen!
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Bobske » 20 jul 2020 13:34

dan sterft het kind in je, dan word je volwassen en zien we Bobske in Bob veranderen....


NOOOO!!!

We do not stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing!

Dus snel :worship: :worship: The Pile. :worship:

9th edition 40k Indomitus Starter set gekocht... pfew saved :thumbup:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Beating :The Pile of Shame

Berichtdoor Thunderboy » 21 jul 2020 23:10

Gelukkig Bob!
Speel:
40k: Necrons
Dropzone & Dropfleet commander (demo op verzoek kan altijd)
IA: Tau, Navy
Kill team: Nids & Necrons
Legers die ik speel: Dropzone commander: UCM en Scourge
Thunderboy
Suicidal Nurgling, playing with soap
 
Berichten: 343
Geregistreerd op: 08 nov 2013 15:35

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten