Frank's Random 40/30k Dingetjes

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Frank's Random 40/30k Dingetjes

Berichtdoor Beastherder » 06 nov 2016 20:49

Ik speel al jaren geen 40k meer, maar de wereld blijft boeien

Geen behoefte om echt te werken aan een volledig 'leger', maar de verleiding om af en toe toch wat 40k modelletjes te schilderen is altijd aanwezig.

Modellen puur 'voor de mooi' hebben toch altijd de neiging bij mij om achter te blijven bij modellen die ergens voor een spel gebruikt kunnen worden.
Met de Kill Team regels is er nu ook een geldige reden om kleinere projectjes 40k te schilderen zonder schuldgevoel
(Niet dat ik verwacht veel Killteam te gaan spelen, ik heb nog steeds veel problemen met de basis 40k regels, maar het geeft een doel)

Ik moet toch een plaats hebben om te laten zien waar ik mee bezig ben geweest, dus bij deze dit topic
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Frank's Random 40/30k Dingetjes

Berichtdoor Beastherder » 06 nov 2016 21:22

Belangrijkste reden om hier nu mee te beginnen is vrij simpel: Het uitkomen van de prachtige Prospero Burns doos :wub:
https://www.games-workshop.com/en-NL/Burning-of-Prospero-ENG

Heresy Marines zijn erg cool, maar de echte sterren zijn natuurlijk de Custodes en Sisters of Silence :yes:

De afgelopen week flink lopen knippen en plakken

Met dank aan Jan/Son of a Dreadnought kon ik mijn Sisters of Silence verdubbelen naar 10 modellen, genoeg om met alle wapenopties te gaan spelen

Afbeelding
Prachtige, sfeervolle modellen