Band of Rotters, Sneezy Company (Death Guard)

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Berichtdoor Rogier » 30 mei 2007 17:36

hohohoho ik zou nooit van mijn leven een schoen opeten voor "the other game"!!!
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Avatar gebruiker
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 13 maart 2006 22:56
Woonplaats: Vught

Berichtdoor Squiggoth » 30 mei 2007 19:17

[quote="Benman"]Hehehe, ik doe vaak gewoon niet mee aan schilderwedstrijden want zodra er iemand een inzending doet met een of meerdere freehands dan blijf ik al nergens ..... :P


De winnaar van de vorige keer ("Standard Bearer") had nul freehands. Gewoon een strak geschilderde standard bearer. B)

Gewoon meedoen Ben, heb je tenminste een goede reden om je Cherub in de verf te zetten for the little guy. :yes:

.... en ik heb eindelijk wat Purity Seals weten te vinden (in een doos onder in de kelder :wallhack: ) dus ik ga vanaaf een servitor afmaken, en eens kijken hoe ik m'n Rhino ga "Nurglificeren". :unsure:

[quote="Rogier Die Er Onderuit Probeert Te Komen"]hohohoho ik zou nooit van mijn leven een schoen opeten voor "the other game"!!!


"Als jij ooit een leger afkrijgt eet ik m'n schoen op!" <----- nooit gespecificeerd wat je bedoeld met "leger", dus als je niet op past dan tel ik m'n Carnival of Chaos ook mee als leger en dan zijn het er al drie. :P
Squiggoth
 

Berichtdoor henerius » 30 mei 2007 21:32

vallen warbands nu ook al onder legers?
Don't cry because it's over, smile because it happened.
Legers die ik speel: diverse
Avatar gebruiker
henerius
Mastah
 
Berichten: 1511
Geregistreerd op: 12 maart 2006 20:45
Woonplaats: Wijchen

Berichtdoor Rogier » 30 mei 2007 22:46

puhpuhpuh
40K heeft geen legers. een leger is een instrument om tactische manoeuvres mee uit te halen, maar dat kan je van 40K niet zeggen.
Legers die ik speel: AoS en 40K nurgle
Avatar gebruiker
Rogier
Conservative Tzeentch worshipper
 
Berichten: 100
Geregistreerd op: 13 maart 2006 22:56
Woonplaats: Vught

Berichtdoor Squiggoth » 31 maart 2009 20:42

Oeh, de laatste update van dit blog was op Wed May 30, 2007 ... :P

Ik heb sinds zondag weer effe de Nurgle-kriebels gekregen en vandaag eens uitgerekend wat ik volgens de nieuwe Chaos Marine Codex (bijna) geschilderd heb ... da's best veel:

HQ1: Lord, Mark of Nurgle, Daemonic Weapon: 150

HQ2: Daemon Prince, Mark of Nurgle, Warptime: 155

HQ*: Generic Unclean One: 100

Troops1: 10 Chaos Marines, Icon of Nurgle, 2 plasma guns, champ with p. fist: 270

Troops2: 10 Chaos Marines, Icon of Nurgle, 2 plasma guns, champ with p. fist: 270

Troops3: 10 Chaos Marines, Icon of Nurgle, 2 melta guns, champ with p. sword: 250

Troops*: 7 Generic Plaguebearers: 91

Fast Attack*: 3 Chaos Spawnurglings: 120

Total: 1406 points B)

Ik heb eigenlijk zelfs al meer punten geschilderd, maar daar heb ik niks aan tenzij ik m'n Terminator Lord stiekem als derde HQ unit in zet. Nog effe bedenken wat ik ga doen met de resterende 96 punten om er 1500 van te maken ... ik dacht aan drie extra Plaguebearers (39) en een Rhino (plusminus 50).


Ga nu in ieder geval effe kijken of ik lang genoeg gemotiveerd kan blijven om m'n Prince en GUO af te schilderen ... De GUO is sowieso al zo goed als klaar. :)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Squiggoth
 

Berichtdoor TROLL » 01 apr 2009 09:00

hehe, ik wou bijna zeggen ziet er goed uit, maar dat doet t niet :P verder wel heel goed geschildert. Maar er word al niet minder verwacht van jou. :P
Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Berichtdoor Dondenser » 01 apr 2009 09:41

ziet er echt heel gaaf uit, je zou bijna vergeten dat het geschilderd is ( het lijkt net echt in hoeverre dit zou kunen dan :P)

als ik vragen mag. hoe maak je die reost op dat zwaard dat ziet er ook heel realistisch uit. ik gebruik een soort koper metallic maar je raad al waar dat op gaat lijken ipv roest .
gebrushte kopermetallic :unsure:
Legers die ik speel: Orcs en Goblins, dwarfs, en ooit bretonnia
Dondenser
Tau kung-fu master
 
Berichten: 32
Geregistreerd op: 17 jun 2008 16:06
Woonplaats: Bemmel

Berichtdoor Caladai Doomblade » 01 apr 2009 16:54

Oh nee, Squiggy gaat volgend jaar ook meedoen met Daemons & Damsels hoor! Kaasaap dat ie is met zijn oneerlijke plaagmariniers en baardige demonen.... grmblgrmbl... en ja, het ziet er weer prachtig uit...

Krijg ik nog een re-match als je 1500 af hebt? want ik sta nog 1-0 achter tegen je plaag-gastjes. (maar sta wel 1-0 voor op je andere groene leger)
Do you know what the chain of command is? It's the chain I go get and beat you with till you understand who's in command ~Jayne

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter ~Churchill
Legers die ik speel: Dark Angels, IG: Jantine Patricians, Thousand Sons High Elves. Dreadball. FOW: Germans & Polish. Mordheim Skaven. Necromunda Orlocks. Shadespire Reavers & Orruks
Caladai Doomblade
BOFH
 
Berichten: 2677
Geregistreerd op: 14 maart 2006 10:12
Woonplaats: A bridge too far...

Berichtdoor Squiggoth » 01 apr 2009 20:59

Eh, had je verloren van m'n Plaagmariniers? Dat zal nu niet meer gebeuren want als je die army list hierboven goed bekijkt zul je zien dat ik nu een fluffy leger heb ... dat wil zeggen overprijsde Chaos Marines met een Icon of Nurgle i.p.v. Plaguemarines (waar elke schlemiel en z'n chihuahua mee kunnen winnen).
Ik zal eens kijken waar ik die resterende 96 punten mee kan vullen en dan gaan we Dark Angel Billenkoek spelen. ;)

@Dodenser: mjah, koper metallic drybrushen over zwart geeft waarschijnlijk een effect dat lijkt op koper dat al jaren niet meer gepoetst is, maar niet erg roestig. :nono:
Het zwaard van die Great Unclean One is (als ik ht goed herinner) geschilderd met een basecoat van Boltgun Metal, dan een highlight van Chainmail en Mithril, en dan een paar washes met Scorched Brown, Vermin Brown en verdunde Vallejo Smoke (een dikke, korrelige roestbruine inkt). Vervolgens het zwaard heel voorzichtig drybrushen/aantippen met Fiery Orange.
Dat groenige brons is Tin Bitz met een wash van Jade Green en vervolgens highlights met Brazen Brass, 50/50 Brazen Brass/Mithril Silver en puur Mithril Silver.

Eerst effe oefenen op een plastic Goblin of zo voordat je je ForgeWorld Great Unclean One in de verf gaat zetten ... ;)

Afbeelding
Squiggoth
 

Vorige

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten