Foxy Ladies

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Foxy Ladies

Berichtdoor Beastherder » 20 maart 2011 18:06

Vol goede moed heb ik besloten om een poging te gaan wagen om de 'to do'-stapel hier wat kleiner te krijgen, waaronder ook de categorie 'Single Models Die Ik Alleen Maar Heb Voor De Mooi'

Dus de afgelopen 2 weken hebben mensen me op de clubavond al aan het vijlen en plakken gezien met wat Avatars Of War-modellen, en iets wat altijd werkt om te zorgen dat ik iets heb om naar toe te werken is een topic op dit forum, zodat ik het resultaat ook kan laten zien :pic:

Pupkes als Dwarf Slayers en Black Orcs koment terecht op de al bestaande legerblogs die ik hier nog heb rondzwerven, maar een vrij grote subcategorie van 'Single Models Die Ik Alleen Maar Heb Voor De Mooi' is toch wel die oude Fantasy-standaard 'Fraaie Dames Met Ietwat Ongeloofwaardig Weinig Kleding Aan' -_-
Sinds de eerste Conan-boeken is de Chainmail-Bikini toch niet meer weg te denken uit het genre :wink:
Afbeelding


Nog geen nieuwe dames geschilderd, maar ik begin alvast met wat pupkes van deze categorie die ik in de voorgaande jaren al gemaakt heb

Witch Elf
Afbeelding


Lahmia Vampire
Afbeelding


Slaaf van de Dark Eldar Asdrubael Vect, zit samen in een setje met een liggende Sister of Battle in vergelijkbare kleding :whistle:
Die heb ik nog niet geschilderd, misschien dat die hier later nog s tevoorschijn komt. Deze dame is een keer geschilderd als een objective voor een Mordheim battle
Afbeelding


Wat meer kleding aan dan de standaard 'Fantasy Warrior Princess', maar toch stiekum erg sexy: LoTR's Eowyn
Afbeelding


Meer Witch Elves
wat jaren later geschilderd dan de witch elf hierboven
Afbeelding


Sisters of Battle
De geniale modellen van Jes Goodwin laten zien dat ook nonnen ingeblikt in pantser nog steeds sexy kunnen zijn
Afbeelding


En natuurlijk de ultieme uitdrukking van de Fantasy-nerd natte droom: Daemonettes :grijns:
(en dan wel de oude metalen modellen, die wél sexy zijn en uit de periode dat GW gewoon naakte borsten op een model durfde te laten sculpten)
Afbeelding
Afbeelding

En 1 van de achterkant, want.... erm.... :unsure:
Nou ja, gewoon zo maar, zeg maar :wink:
Afbeelding


Nieuwe modellen zullen volgen zo gauw er iets klaar is :yes:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6123
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: Foxy Ladies

Berichtdoor The_Hunter » 20 maart 2011 18:55

Ziet er zeer tof uit frank :tu:

Wil zelf ook nog een keer een aantal van die oude Daemonettes zien te bemachtigen.
Afbeelding
[quote="TROLL"]OEW NICE NICE ^^ nurgle blubber spinnen beest XD
Legers die ik speel: 40k: Chaos Marines, Orks, Imperial Guard WHFB: Ogre Kingdoms Warmachine: Khador
Avatar gebruiker
The_Hunter
Not banned yet
 
Berichten: 191
Geregistreerd op: 22 jan 2010 12:48
Woonplaats: Bergharen

Re: Foxy Ladies

Berichtdoor Bobske » 20 maart 2011 19:07

LEuk onderwerp Frank :tu:
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3912
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: Foxy Ladies

Berichtdoor shogun » 20 maart 2011 21:00

[quote="The_Hunter"]Ziet er zeer tof uit frank :tu:

Wil zelf ook nog een keer een aantal van die oude Daemonettes zien te bemachtigen.


ik heb nog 9 van die oude daemonettes waar ik niks mee doe... hebben/ruilen?
Stats are like bikini's. the show a lot but not everything.
Legers die ik speel: 40k: (chaos) marines, tyranids
Avatar gebruiker
shogun
Chaos Squat with the hat of Abaddon
 
Berichten: 525
Geregistreerd op: 12 maart 2007 12:11
Woonplaats: Nijmegen

Re: Foxy Ladies

Berichtdoor Squiggoth » 21 maart 2011 10:46

[quote="Beastherder"]Daemonettes :grijns:
(en dan wel de oude metalen modellen, die wél sexy zijn


Het zijn mooie Diaz-sculpts, maar de nieuwe :wub: Hedström-Daemonettes :wub: lijken daadwerkelijk op tweeslachtige bestiale succubii wiens uiterlijke verschijningsvorm voortkomt uit een excessief delirium, in plaats van onweerstaanbaar rondborstige impuls-aankopen voor 14-jarige jongens.
Old school Chaos for the win, baby! :wink:

Ik herken die allereerste geschilderde Witch Elf nog vanuit de tijd dat we een GW-Nijmegen hadden ... je wordt oud joh. :laugh:
Squiggoth
 
Omhoog

Re: Foxy Ladies

Berichtdoor The_Hunter » 21 maart 2011 11:04

[quote="shogun"]ik heb nog 9 van die oude daemonettes waar ik niks mee doe... hebben/ruilen?


Daar ben ik zeker wel in geïnteresseerd.
Ik zal je een PM sturen er over :tu:

On topic:
Nu je al deze modellen geverft hebt betekend dat je ook binnen kort ook die vrouwlijke commisar verfen frank?
Zo ja dan ben ik daar wel benieuwd na :)
Afbeelding
[quote="TROLL"]OEW NICE NICE ^^ nurgle blubber spinnen beest XD
Legers die ik speel: 40k: Chaos Marines, Orks, Imperial Guard WHFB: Ogre Kingdoms Warmachine: Khador
Avatar gebruiker
The_Hunter
Not banned yet
 
Berichten: 191
Geregistreerd op: 22 jan 2010 12:48
Woonplaats: Bergharen
Omhoog

Re: Foxy Ladies

Berichtdoor Niobe » 22 maart 2011 13:09

Leuk onderwerp en gave modellen! :grijns:
Ik ben benieuwd welke dames er nog meer bij komen. :)
Legers die ik speel: Dark Elves (over 10.000 pts, about 80% painted), Dark Eldar (WIP), (Orcs & )Goblins (future WIP), Saga: Skraelings and Vikings
Avatar gebruiker
Niobe
Prozac of Khorne
 
Berichten: 93
Geregistreerd op: 16 jan 2009 17:48
Woonplaats: Somewhere Between Fantasy and Reality

Re: Foxy Ladies

Berichtdoor Squiggoth » 22 maart 2011 19:59

Hey Frank, kijk eens hoe deze foxy lady haar pompons vast houdt. :laugh:

Afbeelding

Iemand heeft schijnbaar een nog ziekere geest dan ik. :grijns:
Squiggoth
 

Re: Foxy Ladies

Berichtdoor Chris » 22 maart 2011 23:49

Rofl, heel erg cool.
Never play leapfrog with a unicorn.
Legers die ik speel: 40K: Steel Confessors(SM), Imperial Guard, Space Wolves, Tau, Orks. Fantasy: Lizardmen, Wood Elves.
Avatar gebruiker
Chris
Lord Lion-O
 
Berichten: 1313
Geregistreerd op: 27 aug 2010 14:22
Woonplaats: Hannover

Re: Foxy Ladies

Berichtdoor Leandertje » 23 maart 2011 18:19

boris valeo, altijd goede inspiratie :grijns:
"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Tittilating Pink
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Volgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron