A tale of gamers..

Hou hier een "dagboek" bij van de vordering van je leger. En Frank, jij mag je dagboek "Kitty" noemen. Of post handige hobby-tips. Of spam, maar dat wordt dan weer naar het Café verplaatst. Foei!

Moderators: Beastherder, Skevan

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Guy » 16 jan 2022 18:46

@Beastherder; thanks Frank :D Er staan gelukkig nog 10 extra zombies in de primer, en de pile heeft nog potentie voor meerdere tientallen extra, dus dat komt wel goed.

M.b.t. de Ghouls: de modellen zijn inderdaad niet geweldig, hoewel ze 2e hands prettig zijn qua prijs-kwaliteitverhouding. De oude Ghouls heb ik wel kunnen vinden, maar waren erg aan de prijs.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1057
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Leandertje » 19 jan 2022 10:50

"If you can remain calm in a time where everyone else panics, then you have probably not understood the extent of the problem."
Legers die ik speel: IRON WARRIORS
Avatar gebruiker
Leandertje
Tittilating Pink
 
Berichten: 649
Geregistreerd op: 26 jun 2008 14:32

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor TROLL » 19 jan 2022 16:04

Van mijn kant ook weer een update:

5 furies, de minste van de minste demonen, maar hun onderscheidende factor waardoor ze toch nog enig nut hebben.. ze hebben vleugels! ^_^

Gepaint met het idee dat ze uit een ander (toen nog) levend wezen zijn getrokken. Redelijk simpele paintjob van rood/rozig vlees en vooral veel aandacht op het schedelmasker.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Legers die ik speel: WHFB: Hordes of chaos, WH40K: Space Wolves, Fallout Wasteland warfare, StarWars Legion: Seperatists, AoS: KruleBoyz
Avatar gebruiker
TROLL
Bandana Waddle Dee
 
Berichten: 1196
Geregistreerd op: 22 maart 2007 18:21
Woonplaats: Limbo

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Guy » 19 jan 2022 20:00

Mooi gedaan Theo, kleurenschema werkt prima. Ik vind de bases met de sneeuw en bevroren grasplukken erg mooi :thumbup:
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1057
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Beastherder » 20 jan 2022 15:21

de minste van de minste demonen, maar hun onderscheidende factor waardoor ze toch nog enig nut hebben.. ze hebben vleugels!
Absoluut!
Een snelle unit met nul combat is nog steeds super-handig in klassiek Fantasy :yes:

charges re-directen, march blocken, line of sight blocken, warmachine crew aanvallen (hoeft niet eens te winnen, gewoon in combat staan zodat ze niet kunnen schieten is al handig) en anders altijd nog de goede oude "unit van 50pts claimt table quarter voor 100 victory pts, dus netto winst" :laugh:


En ditto wat Guy zegt over de bases :tu:
Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Luister naar Beastherder...
Legers die ik speel: ASoIaF Starks & Lannisters, verschillende Warcry en KillTeam warbands, Necromunda en talloze andere projecten
Avatar gebruiker
Beastherder
BOFH
 
Berichten: 6124
Geregistreerd op: 20 maart 2006 12:15
Woonplaats: Nijmegen

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Bobske » 20 jan 2022 19:51

Mijn (maandelijkse ) bijdrage

viewtopic.php?f=11&t=4264&p=70401#p70401

250 punten
TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Bobske » 20 jan 2022 20:47

TROLL schreef:
bob, gij zijt vervloekt!

#hobbybutterfly :panic:
Legers die ik speel: Warhammer 40,000: Tyranids & Primaris Space Marines, Shadow War Armageddon: Tyranids
Avatar gebruiker
Bobske
BOFH
 
Berichten: 3914
Geregistreerd op: 12 maart 2006 15:09
Woonplaats: Nijmegen, Holland

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Guy » 23 jan 2022 12:03

Goed bezig allemaal :thumbup:
Hier een update van de ondode kant. Deze week was vooral meer van hetzelfde: de zombies zijn gegroeid van 20 naar 30 modellen (met 'vaandel' en 'muzikant', voor zover zombies muzikaal zijn :wink: )
en de Ghouls hebben er 6 modellen bijgekregen, voor een totaal van 12. Ik denk dat de komende week de eerste necromancer aan de beurt is om geschilderd te worden.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1057
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Peter de tweede » 23 jan 2022 13:34

Erg cool, vooral die zombies :thumbup:

Ik zat er aan te denken een paar demoontjes te schilderen om een beastmen/daemon lijst te maken. Een daemon prince die een horde geiten door het bos leidt lijkt me een erg leuk leger
Legers die ik speel: Beastmen, Dark elves, flames of war Duitsers, Kill Team tyranids
Peter de tweede
Prozac of Khorne
 
Berichten: 92
Geregistreerd op: 16 nov 2010 16:23

Re: A tale of gamers..

Berichtdoor Guy » 24 jan 2022 11:27

@Peter de tweede : dank u, dank u :D Cool idee wat betreft de beastmen geleid door een Daemon Prince, ik kijk nu al uit naar de foto's :thumbup:
Là a'bhlàir's math na càirdean
Legers die ik speel: Guild Ball, Flames of War, Team Yankee, Kill Team, Wolsung, Saga
Avatar gebruiker
Guy
BOFH
 
Berichten: 1057
Geregistreerd op: 01 sep 2006 19:10
Woonplaats: Nijmegen

VorigeVolgende

Keer terug naar Hive Novio Blogs

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten

cron